Raport cheltuieli

EXCEPTIE

Acest raport este disponibil doar daca ai activat modul Cheltuieli. Pentru mai multe informatii despre activarea modulelelor, vezi Adaugare module aditionale.

In meniul Rapoarte > Cheltuieli, gasesti o situatie a cheltuielilor inregistrate in contul tau SmartBill.

Raportul iti poate oferi o utila imagine asupra cheltuielilor pe care le ai de-a lungul unei anumite perioade si te poate ajuta sa previzionezi cheltuieli viitoare, dar si modalitati de echilibrare a acestora.

Se afiseaza urmatoarele informatii:

  • Document: tipul documentului. Poate fi: factura, proforma, bon fiscal, chitanta, ordin de plata, extras de cont, aviz, carnet de comercializare, altul
  • Furnizor: numele furnizorului care a emis cheltuiala
  • Data doc.: data emiterii documentului care genereaza cheltuiala
  • Data scadentei: termenul de olata al documentuluii daca a fost inregistrat
  • Categorie: denumirea categoriei de cheltuieli
  • Valoare fara TVA: valoarea totala fara TVA-ul cheltuielii facute
  • Valoare totala
  • Moneda
  • Observatii: permite inregistrarea unor informatii relevante. Aceste informatii se vor regasi si in pagina de vizualizare a documentului, doar pentru documentele care sunt transmise prin Reteaua SmartBill
  • Actiuni: Modifica, Plateste, Date furnizor si Sterge

In sectiunea Salvate, documentele pot avea cinci statusuri diferite:

  • Salvata:
    • document salvat care nu a fost achitat si care nu are scadenta depasita
    • documentele salvate cu valoare negativa
    • avizele
  • Platita: documente salvate si achitate integral
  • Partial: documente salvate si achitate partial care nu au data scadenta depasita
  • Depasita: documente salvate care nu au fost achitate integral si care au scadenta depasita
  • Info: status tipic proformelor preluate prin Reteaua SmartBill (acestea nu pot fi platite).

ATENTIE!

Documentele care nu au inregistrata data scadenta nu pot avea status Depasita. Acestea vor avea status Salvata, Platita sau Partial.

Poti modifica perioada de afisare a raportului apasand pe calendar.

Poti aplica filtre pentru a obtine o situatie detaliata a cheltuielilor inregistrate.

BINE DE STIUT!

Implicit, raportul este afisat cu un filtru aplicat pe documente. Astfel, nu sunt afisate: Chitantele. Ordinele de plata si Extrasele de cont.

In coloana Actiuni a Raportului de cheltuieli, ai optiunile:

  • Modifica: accesezi pagina de emitere a cheltuielii
  • Plateste: optiunea este disponibila doar la cheltuielile pentru care nu s-au facut plati. Se dechide fereastra in care poti inregistra plata
  • Date furnizor: poti vizualiza informatiile legate de furnizor
  • Sterge: poti sterge orice cheltuiala pe care ai inregistrat-o. In cazul in care ai facut o plata, o sa primesti un mesaj de avertizare

Raportul poate fi exportat in format Excel. De aici, ai acces rapid la raportul Situatia platilor.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback