Cheltuieli pe categorii

EXCEPTIE

Acest raport este disponibil doar daca ai activat modul Cheltuieli. Penru mai multe informatii despre activarea modulelelor, vezi Adaugare module aditionale.

Raportul Cheltuieli pe categorii afiseaza cheltuielile impreuna cu categoria si subcategoria in care au fost incadrate la inregistrare. Mai multe informatii despre categoriile de cheltuieli, aici.

Raportul poate fi foarte util atunci cand doresti sa compari diversele categorii de cheltuieli pe care le ai.

Raportul are urmatoarea structura:

  • Data: data documentului care genereaza cheltuiala
  • Categorie: categoria de cheltuieli
  • Subcategorie: subcategoria de cheltuieli
  • Descriere
  • Valoare fara TVA: valoarea cheltuielii fara TVA
  • TVA: valoarea TVA a cheltuielii
  • Valoare totala: valoarea totala pe care o are cheltuiala
  • Moneda

Raportul se poate filtra in functie de categorii si subtategorii (se pot alege mai multe criterii in acelasi timp) si moneda.

Se poate exporta in format Excel.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback