Cheltuieli pe categorii
Cum sunt structurate cheltuielile firmei tale? Care sunt cele mai importante cheltuieli in firma? Cat de echilibrate sunt cheltuielile tale? Pentru a gasi raspunsuri adecvate acestor intrebari, poti utiliza raportul Cheltuieli pe categorii. In Rapoarte > Cheltuieli pe categorii, gasesti cheltuielile impreuna cu categoria si subcategoria in care au fost incadrate la inregistrare. Mai multe informatii despre cum sunt stabilite categoriile de cheltuieli gasesti in Categorii cheltuieli.
Raportul Cheltuieli pe categorii afiseaza cheltuielile inregistrate in contul SmartBill, incluzand urmatoarele informatii:
- Data: data documentului care genereaza cheltuiala;
- Categorie: categoria de cheltuieli;
- Subcategorie: subcategoria de cheltuieli;
- Descriere: daca aceasta a fost completata;
- Valoare fara TVA: valoarea cheltuielii fara TVA;
- TVA: valoarea TVA a cheltuielii;
- Valoare totala: valoarea totala pe care o are cheltuiala;
- Moneda.

Raportul se poate filtra in functie de categorii si subtategorii (se pot alege mai multe criterii in acelasi timp) si moneda. Astfel, poti vedea care au fost cheltuielile cu salariile sau utilitatile, dar si cum au evoluat in timp cheltuielile legate de serviciile la care apelezi.
