Asocierea e-Facturii cu documente existente
Pentru ca in continuare se folosesc si alte canale de transmitere a facturilor intre parteneri, multe documente sunt inregistrate manual in SmartBill. Daca un document inregistrat este preluat ca e-Factura, aceasta din urma, nu mai poate fi salvata pentru ca ar dubla datele.
Pentru a rezolva aceasta problema, vom permite salvarea e-Facturilor preluate prin asocierea lor cu cheltuieli care sunt deja inregistrate in cont.
In pagina de vizualizare a documentelor preluate, butonul Asoc. cu doc. existent face verificarea documentelor inregistrate manual. In cazul in care se identifica o cheltuiala, se afiseaza seria si numarul (ca link, cu posibilitatea de a-l accesa) si butonul Asociaza.
Daca este apasat, e-Factura se va salva (fara a se inregistra ocheltuiala) si va fi afisata in sectiunea Salvate a raportului.
Daca nu se identifica un document (sau doresti asocierea cu altul decat cel propus de aplicatie) poti apasa Asoc. cu alt doc. Acesta deschide o fereastra in care se permite identificarea manuala a documentelor inregistrate manual in cont.
Campul Numar document permite cautarea documentului dupa numar, dar si alegerea lui dintr-un selector. In acesta din urma sunt afisate toate documentele inregistrate manual, in ultimele 30 de zile, de la respectivul furnizor si care nu sunt asociere cu alte e-Facturi.
Pentru a fi identificat usor, sunt indicate:
- Numarul documentului de la furnizor impreuna cu data si valoarea;
- Link catre documentul inregistrat, care se va deschide intr-un tab separat.
Daca alegi documentul cu care e-Factura ar trebui asociat, butonul Asociaza se activeaza.