Situatie plati

EXCEPTIE

Acest raport este disponibil doar daca ai activat modul Cheltuieli. Mai multe despre activarea modulelelor, la Adaugare module aditionale.

Acceseaza meniul Rapoarte - Cheltuieli si plati > Situatia platilor. Aici gasesti situatia cheltuielilor inregistrate in program.

Raportul este afisat in mod standard pentru luna curenta, dar poti modifica perioada de afisare apasand pe calendar.

Raportul contine lista furnizorilor, aranjati in ordine alfabetica, pentru care exista inregistrate documente care presupun cheltuieli.

Situatia platilor contine urmatoarele informatii pentru cheltuielile inregistrate in program:

  • Data emiterii: data emiterii documentului care ar trebui platit
  • Document: seria si numarul documentului care trebuie platit
  • Valoare totala (RON)
  • Rest de plata (RON)
  • Data scadentei: daca documentul are o data scadenta
  • Zile intarziere: calculate daca documentul a avut data scadenta care a fost depasita
  • Status: platit, termen depasit, in termen, fara scadenta
  • Actiuni:
    • Plateste: accesezi fereastra care iti permite sa inregistrezi o plata
    • Modifica document: deschizi pagina de emitere a cheltuielii unde poti face modificari


Este posibila afisarea, prin bifarea in Filtrare, a soldului initial si a documentelor de plata. In acest caz, nu va mai aparea coloana cu status.

Raportul se poate filtra dupa: Furnizor, Nr. document, Moneda si Status plata.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback