Incasare – prezentare generala


Incasarea facturilor in SmartBill este o operatiune care se poate face:

BINE DE STIUT!

In curand va fi implementata si integrarea cu banca, ceea ce va face posibila preluarea automata a tranzactiilor bancare (incasari si plati) in contul SmartBill.

Ai posibilitatea de a inregistra o incasare in baza mai multor instrumente, si anume:

  • Chitanta
  • Ordin de plata
  • Card online
  • Mandat postal
  • Card
  • CEC
  • Bilet la ordin
  • Extras de cont
  • Ramburs
  • Alta incasare.

Daca nu ai casa de marcat conectata la SmartBill, optiunea de incasare prin bon este disponibila numai la emiterea unei noi facturi, prin optiunea Incaseaza acum.

Incasarea poate fi inregistrata pentru una sau mai multe facturi emise in SmartBill, sau poate fi generata ca document de sine statator, fara sa aiba la baza o factura.

O incasare poate fi inregistrata din:

BINE DE STIUT!

Daca folosesti optiunea de incasare prin Netopia Payments sau EuPlatesc, prin link inclus direct pe facturile tale, incasarea se inregistreaza automat in program. Mai multe despre aceasta functionalitate, aici.

Toate incasarile emise pot fi vizualizate in Rapoarte - Documente emise > Incasari.

In raportul de incasari, sunt inregistrate toate incasarile pe care le inregistrezi in SmartBill, de sine-statatoare sau pentru facturile emise, anulate sau ciorne.

Incasarile facute cu chitanta si bon fiscal se vor inregistra automat in Registrul de casa.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback