Configurari – prezentare generala

Exista configurari implicite care asigura functionarea optima a unei firme, dar care pot fi adaptate conform particularitatilor companiei si dorintelor tale. Este important sa le verifici si sa le modifici acolo unde este cazul.

Configurari este o sectiune complexa care acopera multe situatii particulare, specifice doar anumitor tipuri de firme, iar procesul de configurare nu trebuie sa parcurga toate subsectiunile. De altfel, pot exista cazuri in care unele pagini de configurare pot lipsi, iar in altele nu vei fi nevoit sa intervii.

Date firma:

  • contine datele de identificare ale firmei si datele de contact
  • este important sa verifici valabilitatea informatiilor aflate aici

Conturi bancare:

  • aici inregistrezi conturile bancare pe care le folosesti si stabilesti care din ele sa fie afisate pe documente
  • este foarte important sa inregistrezi aceste informatii inca de la inceput

Sedii:

  • este o subsectiune vizibila doar in anumite conditii si este relevanta doar daca ai mai multe puncte de lucru sau filiale
  • lista sediilor care compun firma ta

Serii:

  • lista tuturor seriilor pe care le-ai stabilit pe fiecare din documentele pe care le-ai emis si locul din care poti adauga altele noi

Personalizare:

  • pagina in care adaptezi aspectul documentelor tale

Cote TVA:

  • daca firma ta nu este platitoare de TVA, aceasta subsectiune nu este afisata
  • pagina in care este configurata cota TVA implicita
  • este relevanta mai ales daca folosesti o casa de marcat

Casa de marcat:

  • configurezi casa de marcat daca folosesti una

Limbi:

  • lista limbilor in care poti emite documente

Preferinte personale:

  • configurari care privesc modul de lucru la nivelul utilizatorilor (fiecare utilizator poate avea alte configurari)
  • exista o configurare implicita, dar este important sa verifici daca ea corespunde nevoilor tale

Preferinte generale:

  • configurari care privesc modul de lucru la nivelul intregii firme (configurari care sunt comune tuturor utilizatorilor)
  • exista o configurare implicita, dar este important sa verifici daca ea corespunde nevoilor tale

Email:

  • pagina in care stabilesti mesajul pe care il primesc clientii atunci cand le transmiti factura prin email
  • exista un model, dar el poate fi adaptat preferintelor tale

Notificari:

  • stabilesti frecventa, numarul si textul notificarilor pe care le primesc clientii tai in cazul in care nu au achitat facturile emise
  • exista configurari implicite

ATENTIE!

Poti modifica configurarile in orice moment, iar acestea se vor aplica imediat.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback