Trimiterea recurentei pe email

EXCEPTIE

Pentru abonamentele SmartBill Silver nu exista posibilitatea de a emite recurente.

Facturile emise pe baza recurentelor pot fi trimise automat pe email clientilor tai. Pentru ca acest lucru sa se intample, bifeaza optiunea Trimite factura automat pe email clientului?, afisata in pagina de emitere a recurentelor ( factura sau proforma), in partea dreapta jos, sub campul Mentiuni.

De asemenea, tot acolo exista si optiunea de a trimite o copie la adresa ta de email, pentru a te asigura ca factura s-a emis. Daca exista mai multi utilizatori ai contului SmartBill care ar trebui sa primeasca aceste facturi, fiecare din ei trebuie sa bifeze aceasta optiune in propriul cont.

ATENTIE!

Trimiterea automata recurentelor pe email nu inlocuieste trimiterea acestora in SPV. Poti automatiza si acest proces in asa fel incat e-Facturile emise in acest mod sa fie trimise la ANAF fara a mai fi necesara interventia ta. Detalii despre acest lucru gasesti in articolul Trimiterea automata a e-Facturilor in SPV

Desigur, pentru a se putea face trimiterea catre client, acesta trebuie sa aiba completata o adresa de email valida.

Esti informat de fiecare data cand o factura recurenta este trimisa clientului pe email. Informarile sunt sunt vizibile la Notificari (marcat cu un "clopotel" aflat in coltul din dreapta sus, in antetul aplicatiei).

Daca clientul tau nu primeste facturile pe email, verifica initial urmatoarele:

  • pe factura emisa pe baza recurentei este afisata adresa de email a clientului;
  • adresa de email a clientului este corecta;
  • daca ai setat recurenta astfel incat sa primesti si tu pe email o copie a facturii, aceasta se gaseste in inbox-ul tau.

Daca nu identifici motivul pentru care clientul tau nu a primit factura, te rugam sa ne contactezi si vom investiga impreuna!

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback