Trimiterea automata a e-Facturilor in SPV
Activarea trimiterii automate a e-Facturilor se face din Configurari > e-Factura, de la butonul Activeaza:
- doar de utilizatorii cu drept de administrator;
- doar daca contul este autorizat in SPV (optiunea este inactiva in caz contrar).
La activare, se afiseaza o fereastra cu cateva informatii si optiunile de configurare.
Configurarile trimiterii automate sunt:
- Documente de trimis: se vor trimite automat doar e-Facturile cu status De trimis. Poti modifica tipurile de facturi care vor primi acest status la emitere si vor fi trimise in SPV automat. Configurarea e-Facturilor de trimis (ce poate fi facuta, ca si pana acum, din raportul Facturi) presupune bifarea sau debifarea categoriilor de facturi in functie de tipul clientului.
- Momentul trimiterii: iti permite sa alegi cand se va face trimiterea automata. Ai posibilitatea de a bifa optiunea Imediat dupa emiterea facturii sau de a selecta una din variantele ce presupun o intarziere. Exista sase optiuni prestabilite cuprinse intre 1 ora de la emiterea facturii, pana la 4 zile de la data facturii. In cazul in care alegi trimiterea cu intarziere, e-Factura este programata conform configurarilor.
Dupa activarea optiunii, in pagina Configurare > e-Factura, se afiseaza toate conditiile legate de trimiterea automata in SPV cu posibilitatea de a le reconfigura. Eventualele modificari ale acestora vor afecta doar facturile care sunt programate ulterior pentru trimitere.