Verificarea operatiunilor in contul mobilPay

Statusul operatiunilor poate fi verificat in contul mobilPay in coloana Status transaction:

Daca in coloana <Status transaction> starea unei tranzactii este Paid (nu Confirmed) inseamna ca, din varii motive (mai multe informatii aici) comunicatia cu mobilPay nu a fost realizata cu succes pana la capat.

Spre exemplu, o tranzactie in starea Paid poate fi o proforma care a fost achitata prin mobilPay, dar pentru care nu au fost emise incasarea si factura corespunzatoare in SmartBill.

Este important sa se verifice permanent notificarile primite in contul SmartBill la Notificari.

Dupa ce se efectueaza corectii corespunzatoare mesajului de avertizare primit in legatura cu tranzactianeconfirmata:

  • se revine in contul mobilPay, la tranzactia care se afla in starea Paid
  • se acceseaza „lupa” Vizualizare din capatul randului (din coloana Actions)  si se deschide fereastra de mai jos:

De aici, daca se lanseaza comanda Notify se va reincerca comunicarea cu SmartBill si daca problema intampinata anterior a fost solutionata, se vor transmite comenzi corespunzatoare de emitere incasare si daca este cazul de emitere factura.

Se recomanda verificarea in contul SmartBill daca aceste operatiuni au fost realizate cu succes.

Notificarile  care apar in SmartBill au un rol important in gestionarea procesului. Mai multe despre notificari aici.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback