Verificarea operatiunilor in contul Netopia

Statusul operatiunilor poate fi verificat in contul NETOPIA Payments in raportul Plati. Acesta este afisat pe coloana Stare:


Daca in coloana Stare starea unei tranzactii este Platita (nu Confirmata) inseamna ca, din varii motive (mai multe informatii aici) comunicatia cu NETOPIA Payments nu a fost realizata.

Spre exemplu, o tranzactie in starea Platita poate fi o proforma care a fost achitata prin NETOPIA Payments, dar pentru care nu au fost emise incasarea si factura corespunzatoare in SmartBill.

Este important sa verifici permanent notificarile automate primite in contul SmartBill. Ele sunt afisate daca apesi pe butonul indicat de un clopotel, aflat in headerul aplicatiei SmartBill, in contul din dreapta sus.

Dupa ce se efectueaza corectii corespunzatoare mesajului de avertizare primit in legatura cu tranzactianeconfirmata:

  • se revine in contul Netopia la tranzactia care se afla in starea Platita;
  • accesezi tranzactia (apesi „lupa” din coloana Actiuni) pentru a vizualiza detaliile:
  • apesi butonul Notifica, pentru a reincerca comunicarea cu SmartBill si daca problema intampinata anterior a fost solutionata, se vor transmite comenzi corespunzatoare de emitere incasare si daca este cazul de emitere factura.

Se recomanda verificarea in contul SmartBill daca aceste operatiuni au fost realizate cu succes.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback