Notificari primite in SmartBill legate de plata cu cardul

Dupa fiecare operatiune efectuata automat ca urmare a unei plati realizate online cu cardul vei primi notificari in aplicatie la sectiunea Mesajele mele. Aici apar atat mesajele de succes cat si cele de eroare. Bulina portocalie indica faptul ca exista notificari noi.

Prin click pe clopotel  poti sa vezi notificarile

Mesajele care pot sa apara sunt urmatoarele:

Titlu: S-a emis incasare card online pentru factura <nr.factura>. Mesaj: S-a emis incasare card onlinepentru factura <nr factura

  • apare la emiterea automata a unei incasari in urma unei plati efectuate online cu cardul pentru o factura emisa cu link de plata


Titlu: Eroare emitere incasare cu card online pentru factura <nr.factura>. Mesaj: Eroare! Nu s-a pututemite automat o incasare cu card online! 

  • apare in cazul in care s-a efectuat o plata pe o factura cu link de plata, dar nu s-a putut face emiterea automata a incasarii aferente


Titlu: Factura <nr.factura> a fost emisa cu succes. Mesaj: Factura <nr.factura> a fost emisa pe bazaproformei <nr. proforma>

  • apare dupa ce clientul a platit o factura proforma, iar programul emite automat factura corespunzatoare;


Titlu: Eroare! Nu s-a emis factura pentru proforma <nr.proforma>! Mesaj: Eroare! Nu s-a putut emiteautomat factura pentru a opera o incasare cu card online! <id tranzactie

  • apare in cazul in care s-a efectuat o plata pe o proforma cu link de plata, dar nu s-a putut face emiterea automata a facturii aferente;


Titlu: Eroare generare link plata factura <nr. factura>! Mesaj: Pentru factura <nr. factura> nu s-a putut genera link de plata MobilPay/EuPlatesc. Te rugam sa verifici setarile din sectiunea Contul Meu  Integrari

  • apare cand nu s-a introdus corect cheia privata la integrarea cu mobilPay/EuPlatesc;


Titlu: Eroare generare link plata proforma <nr. proforma>. Mesaj: "Pentru proforma <nr.proforma> nus-a putut genera link de plata mobilPay/EuPlatesc. Te rugam sa verifici setarile din sectiunea Contul Meu Integrari 

  • apare cand exista neconformitati in datele introduse la sectiunea Integrare mobilPay/EuPlatesc (utilizator, parola si identificator cont comerciant / MID, cheie privata). Recomandare: Verifica daca s-au schimbat aceste date in contul tau mobilPay/EuPlatesc dupa ce s-a facut integrarea.


Titlu: Informatiile primite de la MobilPay nu au putut fi decriptate! Mesaj: La confirmarea platii cucardul a unei facturi, nu s-a putut decripta mesajul. Te rugam sa verifici setarile din sectiunea Contul Meu Integrari 

  • apare cand exista neconformitati in datele introduse la sectiunea Integrare mobilPay. Posibil sa nu fie introdusa corect cheia privata la integrarea cu mobilPay sau in cazul in care cheia privata a fost regenerata din contul mobilPay si nu a fost reintrodusa in aplicatie in pagina de Integrari. Recomandare: verificati corectitudinea cheii private (incepe cu -----BEGIN PRIVATE KEY----- se incheie cu -----END PRIVATE KEY-----)


Titlu: Eroare emitere factura la plata proformei <nr.proforma>. Mesaj: La plata cu cardul online aproformei <nr.proforma> nu s-a putut emite factura. Te rugam sa verifici drepturile utilizatorilor de a emite facturi. 

  • apare cand nu se identifica utilizator cu drepturi de emitere factura in cadrul firmei.


Titlu: Eroare emitere incasare pentru factura <nr.factura>. Mesaj: La plata cu cardul online a facturii <nr.factura> nu s-a putut emite o incasare. Te rugam sa verifici drepturile utilizatorilor de a emite incasari.

  • apare cand nu se identifica utilizator cu drepturi de emitere incasare in cadrul firmei


Titlu: Factura <nr. factura> a fost trimisa prin email! Mesaj: Factura <nr. factura> a fost trimisa prinemail către <adresa de email>! 

  • apare dupa emiterea automata a unei facturi, daca aceasta a fost trimisa cu succes catre clientul tau


Titlu: Nu s-a putut trimite e-mail catre adresa <...>! Mesaj: Email-ul catre adresa <....> nu a putut fitrimis! 

  • apare cand nu s-a putut realiza trimiterea automata cu succes a facturii pe email. Problema poate fi cauzata de o adresa de email incorecta.
Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback