Integrarea cu SmartBill cand ai cont Netopia
Pentru a incepe procesul de integrare cu Netopia Payments trebuie sa ai deja un cont creat la procesatorul de plati.
Daca ai deja un cont Netopia, in SmartBill, din meniul principal Contul Meu > Integrari, mergi la sectiunea Netopia si apasa optiunea Activeaza.
In fereastra care se deschide, completeaza Semnatura si Cheia API, informatii pe care le obtii din contul Netopia.
BINE DE STIUT!
Obtinerea semnaturii
In contul Netopia:
- Din meniu, deschide sectiunea Puncte de vanzare.
- Apasa pe cele trei puncte asezate vertical, in partea dreapta sus si alege din lista afisata optiunea Setari tehnice.
- Din fereastra care se deschide, copiaza Semnatura. Aceasta se va completa in contul SmartBill in campul cu aceeasi denumire.
In contul Netopia:
- Apasa pe iconita contului din partea dreapta sus, de pe banda albastra.
- Selecteaza optiunea Securitate din lista care se afiseaza.
- In fereastra care se deschide, apasa pe butonul GENEREAZA CHEIE.
- In campul SmartBill se afiseaza cheia API pe care trebuie sa o copiezi si sa o adaugi in campul corespunzator din contul SmartBill.
Dupa ce ai completat cheia si codul, apasa Salveaza si daca totul a fost facut corect, primesti mesajul de succes.
Posibile erori de conectare
Erorile la conectare pot avea doua cauze principale:
- Semnatura sau Cheia API nu au fost completate corect sau complet;
- Contul tau NETOPIA nu are activate toate drepturile (inclusiv generare link plata prin SOAP).