Vizualizarea facturilor

Toate documentele emise in aplicatie pot si vizualizate.

BINE DE STIUT!

Informatiile din acest articol sunt valabile si pentru avize si proforme.

Ele pot fi accesate din:

  • Rapoarte - Documente emise > Facturi 
  • Rapoarte – Rapoarte avansate - acolo unde sunt coloane dedicate documentului
  • Rapoarte > Cheltuieli (in acest raport sunt vizibile documentele preluate de la furnizori prin Reteaua SmartBill

In cazul facturilor,, pagina  de vizualizare este complexa: aici sunt disponibile operatiuni si informatii disponibile in bara de status si in banda laterala. .

In bara de status, pentru documentele emise, se afiseaza marcajele din statusul: trimitere, vizualizare, avertizare, returnare, actualizare si sunt disponibile:

  • trimiterea, tiparirea si exportul
  • toate actiunile posibile pe respectivul document, in functie de tipul si statusul acestuia (mai multe informatii aici).

Banda laterala a documentului (ea este vizibila doar daca este deschisa de la sageata din coltul stanga sus)

Permite:

  • Personalizarea (mai multe informatii, aici)
  • Informatiile privind actiunile operate pe acesta (si mesajele trimise atunci cand se transmit odata cu documentul prin Reteaua SmartBill)  
  • Atasamentele adaugate la trimitere


Sectiunea Informatii 

Este, la randul sau, impartita in trei subsectiuni:

  • Actiuni: actiunile operate asupra documentului
  • Mesaje: mesajele care sunt transmise odata cu documentul (majoritatea mesajor se pot transmite atunci cand se utilizeaza Reteaua SmartBill)
  • e-Factura: date legate de transmiterea e-facturii in SPV si de procesul de validare
  • Toate: actiunile si mesajele.

BINE DE STIUT!

Daca factura a fost preluata prin Reteaua SmartBill, sunt afisate informatii relevante comune astfel:

  • ambii parteneri vad actiunile generate in urma trimiterii documentului prin retea: trimitere/ primire, vizualizare, returnare, actualizare, anulare, stergere, retrimitere;
  • actiunile pe care le face furnizorul/clientul in contul lui si care privesc strict administrarea interna a activitatii lor (incasarea, salvarea, modificarile documentelor care nu sunt retrimise clientului prin retea) sunt vizibile doar pentru el.

In imaginea de mai jos, se vede, ca doar furnizorul are informatia cu privire la incasarea facturii si cum doar pentru client se afiseaza cea referitoare la salvarea cheltuielii.

Fiecare actiune este afisata cu:

  • denumirea ei: primire, returnare, actualizare, salvare cheltuiala 
  • Info suplimentare:
    • data si ora la care a fost efectuata – actiunile sunt afisate in functie de aceasta marca, cu cele mai vechi in partea de jos, iar cea mai recenta, in partea de sus;
    • utilizatorul care a operat actiunea;

  • mesajul care insoteste actiunea:
    • la trimitere, se preia textul din fereastra de trimitere;
    • la returnare/anulare/stergere mesajul care se completeaza in fereastra Returnare document.

Sectiunea Atasamente

Aici sunt afisate atasamentele adaugate documentului dar si toate cele care au fost trimise clientului de-a lungul timpului.

Acestea pot fi descarcate sau sterse, iar la click se deschide o fereastra in care se pot vizualiza si unde sunt  permise: 

  • Marirea (daca este imaginie)
  • Micsorarea (daca este imagine)
  • Extinderea ferestrei
  • Descarcarea
  • Stergerea
  • Navigarea intre fisierele tasate.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback