Autentificarea la contul SmartBill

In acest articol

Autentificarea

Acum ca ai creat un cont SmartBill pentru facturare, il vei putea accesa mereu de la linkul: cloud.smartbill.ro, prin intermediul unui browser (Google Chrome, Mozilla Firefox etc). Ti se va solicita sa te autentifici cu numele de utilizator (adresa de e-mail folosita la crearea contului) si parola (pe care ai setat-o tot la crearea contului).

Am uitat parola

Ai uitat parola de acces in cont? Nicio problema!

Foloseste optiunea Am uitat parola. In pagina care se deschide, completeaza adresa de e-mail cu care te conectezi la cont si cheia de verificare afisata. Vei primi de la SmartBill, pe adresa de e-mail, un link pentru a seta o noua parola.

Daca nu mai ai acces la adresa cu care ti-ai configurat contul, contacteaza-ne si iti vom comunica pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a recupera informatiile inregistrate in contul tau.

Linkul de resetare a parolei se trimite doar pe adresele de e-mail pentru care exista un cont SmartBill de utilizator activ!

Daca nu primesti e-mail-ul, te rugam sa ne contactezi.

Schimbarea parolei

In meniul  Contul meu > Informatii cont, apasa Schimbare parola pentru a dechide meniul de schimbare a parolei. Introduci parola veche si parola noua, iar incepand cu data urmatoare vei accesa SmartBill doar cu parola noua.

In cazul in care nu ai activat autentificarea in 2 pasi, vei primi un email cu un cod de verificare care trebuie folosit pentru a finaliza schimbarea parolei.


Securizarea

Accesul la contul SmartBill poate fi securizat, iar in acest caz, utilizarea parolei este doar primul pas in procesul de autentificare.

Autentificarea in 2 pasi se poate face in SmartBill cu Google Authenticator sau prin Autentificarea biometrica. Activarea acestor metode de securizare se face din Contul meu > Securitate.

In functie de tipul de securizare preferat, procesul de conectare se schimba.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback