Autentificarea la contul SmartBill

In acest articol

Autentificarea

Dupa ce ai creat contul SmartBill pentru facturare, poti accesa platforma oricand, de la adresa cloud.smartbill.ro, din orice browser (Google Chrome, Mozilla Firefox etc.). Ti se va solicita sa te autentifici cu numele de utilizator (adresa de e-mail folosita la crearea contului) si parola.

Am uitat parola

Ai uitat parola de acces in cont? Nicio problema!

Foloseste optiunea Am uitat parola. In pagina care se deschide, completeaza adresa de e-mail cu care te conectezi la cont si cheia de verificare afisata. Vei primi de la SmartBill, pe adresa de e-mail, un link pentru a seta o noua parola.

Daca nu mai ai acces la adresa cu care ti-ai configurat contul, contacteaza-ne si iti vom comunica pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a recupera informatiile inregistrate in contul tau.

Linkul de resetare a parolei se trimite doar pe adresele de e-mail pentru care exista un cont SmartBill de utilizator activ.

Daca nu primesti e-mailul, te rugam sa ne contactezi.

Schimbarea parolei

In pagina Contul meu > Informatii cont, apasa optiunea Schimbare parola pentru a deschide meniul de schimbare a parolei. Introdu parola veche si parola noua. De la urmatoarea autentificare vei folosi parola noua.

In cazul in care nu ai activat autentificarea in 2 pasi, vei primi un email cu un cod de verificare care trebuie folosit pentru a finaliza schimbarea parolei.


Securizarea

Accesul la contul SmartBill poate fi securizat, iar in acest caz, utilizarea parolei este doar primul pas in procesul de autentificare.

Autentificarea in 2 pasi se poate face in SmartBill cu Google Authenticator sau prin Autentificarea biometrica. Activarea acestor metode de securizare se face din Contul meu > Securitate. Metoda de autentificare difera in functie de tipul de securizare activata.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback