Preluarea comenzilor din eMAG

Dupa configurare, o sa fie disponibila o optiunea eMAG: Factureaza comenzi in Emitere.

        

In Factureaza comenzi, se afla butonul Actualizeaza lista, care va importa comenzile din eMAG MP.

La prima actualizare, el va prelua toate comenzile, incepand cu data stabilita in configurarile integrarii. Adica, va putea prelua comenzi realizate cu pana la 7 zile in urma. Urmatoarele actualizari se vor face tinand cont de momentul in care s-a realizat ultima dinte ele.

In lista sunt preluate urmatoarele informatii:

  • Comanda eMAG: numarul unic de identificare a comenzii din eMAG
  • Data: data comenzii este data la care s-a facut comanda, nu cea la care a fost preluata in SmartBill
  • Client: poate fi denumirea sau CIF-ul persoanei juridice sau numele unei persoane fizice
  • Valoare comanda: valoare totala a comenzii si a facturii ce vor urma sa fie emise
  • Status: poate avea trei situatii: Finalizat, Returnat si Anulat
    • Finalizata – poate fi o comanda incheiata, fara a insemna ca ea nu va putea suferi modificari in urmatoarele 48 de ore. O comanda finalizata poate fi anulata sau schimbata (se pot scoate/adauga produse pe ea)
    • Anulata – este o comanda la care s-a renuntat partial sau total in 48 de ore de la inchiderea ei
    • Returnata – o comanda operata la care s-a renuntat partial sau total

Ai posibilitatea de a de stabili intervalul de timp pentru care sa fie afisate comenzile si de la le filtra dupa: Comanda, Client, Status comanda, Factura, Atentionari si dupa faptul de a fi fost sau nu facturata comanda.

Exista Actiuni pentru fiecare dintre comenzi, in functie de statusul acesteia. Astfel, o comanda finalizata poate fi Vizualizata sau Facturata:

  • Returnata poate fi Vizualizata
  • Anulata poate fi Vizualizata

La vizualizarea comenzii, se vor putea vedea toate datele clientului, produsele comandate, preturile si valoarea totala a comenzii.

BINE DE STIUT!

In lista de comenzi eMAG, data relevanta este data comenzii, nu data la care se face importul in SmartBill, iar filtrul temporar tine cont de aceasta. Daca selectezi ziua curenta nu vei vedea comenzile efectuate in ziua anterioara. In aceste conditii, daca nu stabilesti un interval mai mare de 2 zile la afisarea comenzilor, nu vei putea remarca acest gen de schimbare.

BINE DE STIUT!

Daca esti integrat cu eMAG Bulgaria sau Ungaria, comenzile pentru fiecare dintre marketplace-uri sunt afisate in sectiuni separate, iar actualizarile si facturarea sunt facute distinct, pentru fiecare in parte.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback