Preluarea comenzilor din eMAG si Fashion Days

Daca esti integrat cu platforma eMAG Marketplace, Fulfilment by eMAG sau Fashion Days, in meniul Emitere se afiseaza sectiunea eMAG si Fashion Days: Factureaza comenzi. Este pagina in care preiei comenzile de pe aceste platforme.

In pagina Emitere > Factureaza comenzi, se afla butonul Actualizeaza lista, care va importa comenzile din eMAG/Fashion Days.

La prima actualizare, el va prelua toate comenzile, incepand cu data stabilita in configurarile integrarii. Adica, va putea prelua comenzi realizate cu pana la 7 zile in urma. Urmatoarele actualizari vor tine automat cont de ultima dintre ele. Este suficient sa apesi Actualizeaza lista si se preiau doar comenzile noi, incepand cu prima efectuata dupa momentul preluarii anterioare.

In lista sunt afisate comenzile preluate cu urmatoarele informatii:

  • Comanda eMAG/Fashion Days: numarul unic de identificare a comenzii din eMAG;
  • Data: data la care s-a facut comanda, nu cea la care a fost preluata in SmartBill;
  • Client: poate fi denumirea sau CIF-ul persoanei juridice sau numele unei persoane fizice;
  • Valoare comanda: valoarea totala a comenzii si a facturii ce vor urma sa fie emise;
  • Status: poate avea trei situatii:
    • Finalizata: o comanda incheiata, dar care poate suferi modificari in urmatoarele 48 de ore. O comanda finalizata poate fi anulata sau schimbata (se pot scoate/adauga produse pe ea);
    • Anulata: este o comanda la care s-a renuntat partial sau total in primele 48 de ore de la inchiderea ei;
    • Returnata: o comanda operata la care s-a renuntat partial sau total.

BINE DE STIUT!

In lista de comenzi, data relevanta este data comenzii, nu data la care se face importul in SmartBill, iar filtrul temporar tine cont de aceasta. Daca selectezi ziua curenta nu vei vedea comenzile efectuate in ziua anterioara. In aceste conditii, daca nu stabilesti un interval mai mare de 2 zile la afisarea comenzilor, nu vei putea remarca acest gen de schimbare.

BINE DE STIUT!

Daca esti integrat cu mai multe platforme (eMAG Romania, eMAG Bulgaria si Fashion Days), comenzile pentru fiecare sunt afisate in sectiuni separate, iar actualizarile si facturarea sunt facute distinct, pentru fiecare in parte.

Poti stabili intervalul de timp pentru afisarea comenzilor eMAG/Fashion Days si le poti filtra dupa: Comanda, Client, Status, Factura, Atentionari si dupa posibilitatea de fi sau nu facturata.

Exista actiuni pentru fiecare dintre comenzi, in functie de statusul acesteia. Astfel:

  • comanzile finalizate pot fi Vizualizate sau Facturata:
  • comenzile cu status Returnata si Anulata pot fi doar Vizualizate.

Cand vizualizezi comanda, poti vedea toate datele clientului, produsele comandate, preturile si valoarea totala a comenzii.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback