Informatii cont
Informatiile legate de persoana care a creat contul si tipul acestuia se gasesc in meniu la Contul meu > Informatii cont.
Sunt afisate data de expirare a abonamentului si numarul de documente emise in luna curenta, dar si canalele prin care ne poti contacta.
Poti modifica, dupa preferinte, numele si prenumele utilizatorului (adresa de email care a fost folosita la crearea contului nu poate fi modificata). Acestea sunt preluate automat in urmatoarele sectiuni din SmartBill:
- La emitere factura/proforma/aviz, in campul Intocmit de
- La trimiterea unui document pe email, in campul De la
La Schimbare parola, se dechide meniul de schimbare a parolei. Introduci parola veche si parola noua, iar data urmatoare cand accesezi SmartBill, poti utiliza noua parola.
Daca ai uitat parola si nu poti accesa contul, chiar in pagina de autentificare in cont, introdu adresa de email inregistrata ca utilizator si apasa Am uitat parola. Mai multe informatii, aici.
SmartBill trimite periodic, pe adresa de email a utilizatorului principal (superuser), un sumar al activitatii firmei, cuprinzand totalurile facturilor, incasarilor si scadentelor – sau, mai pe scurt, rapoarte cu activitatea firmei, pe baza documentelor emise din cont.
Daca esti superuser-ul pe cont, atunci din acest meniu, poti modifica frecventa primirii acestor informari sau le poti opri.
Daca doresti sa nu mai primesti aceste emailuri, debifeaza cele doua optiuni si salveaza noile setari.