Informatii cont

Informatiile legate de persoana care a creat contul si despre abonamentul firmei se gasesc in sectiunea la Contul meu > Informatii cont.

Informatiile contului sunt grupate in patru sectiuni:

  • Informatii personale;
  • Detalii abonamente;
  • Notificari automate;
  • Contact si GDPR SmartBill.

Informatii personale

Aici se regasesc datele utilizatorului: numele, numarul de telefon si parola de acces in cont. Toate acestea pot fi editate daca apesi pe Modifica, actiune indicata de iconita „creion”. Adresa de email utilizata la accesarea contului SmartBill este afisata si ea, dar nu poate fi schimbata direct din motive de siguranta. Pentru a face acest lucru trebuie sa luati legatura cu departamentul de suport.

Numele completat in Informatii cont este preluat automat in pagina de emitere a facturi/proformei/avizului, in campul Intocmit de. Adresa de email se completeaza automat in fereastra de trimitere a documentelor pe email, in campul De la.

Pentru a schimba parola, acceseaza pagina Contul meu > Informatii si apasa pe actiunea Modifica („creion”), din dreptul parolei. Se deschide o fereastra in care trebuie sa introduci parola veche si noua parola. Apasa Continua pentru a finaliza modificarea.


Detalii abonament

In sectiunea Detalii abonament din Informatii cont sunt afisate date despre abonamentele si module care au fost sau sunt active pe contul firmei. Daca folosesti si aplicata POS conectat la cont, abonamentele pentru aceasta vor fi afisate intr-un tabel separat.

Pentru abonamentele legate de contul SmartBill cloud se afiseaza urmatoarele informatii:

  • Tip abonament: denumirea abonamentului sau a modulului (Gold, Gestiune Plus, eCommerce);
  • Stare: patru posibile etichete: Activ, Expira curand, In asteptare, Expirat;
  • Data expirare;
  • Plata recurenta: cu optiunile Da si Nu;
  • Comanda: link catre pagina de comanda sau afisare a ferestrelor care permit comanda modulelor;
  • Documente: afisat doar daca este vorba de abonamente Silver si Gold. Se afiseaza numarul de documente emise si numarul maxim de documente disponibile.

Daca este activata plata recurenta pentru abonament, o eticheta (si informatii legate de starea platii) este afisata deasupra tabelelor. In cazul in care plata recurenta nu a putut fi efectuata, se ofera informatii legate de debitarea esuata si de eventualele zile de gratie oferite.

BINE DE STIUT!

Informatiile care privesc cardul de pe care se face plata recurenta a abonamentului sunt afisate la Metode de plata. De aici ai si posibilitatea de a-l modifica.


Notificari automate

SmartBill trimite periodic, pe adresa de email a utilizatorului principal (superutilizatorul), un rezumat al activitatii firmei, cuprinzand totalurile facturilor, incasarilor si scadentelor.

Daca esti superutilizatorul pe cont, atunci din acest meniu, poti modifica frecventa primirii acestor informari sau le poti opri.

In aceasta sectiune se va regasi posibilitatea de a configura email-urile cu rapoartele periodice (afisate doar daca ai drept de administrator). Poti sa stabilesti ca aceste informari sa fie trimise saptamanal sau lunar.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback