Informatii cont

Informatiile legate de persoana care a creat contul si despre contul firmei se gasesc in meniu la Contul meu > Informatii cont.

Informatiile sunt grupate in patru sectiuni

  • Informatii personale
  • Detatii abonamene
  • Notificari automate
  • Contact si GDPR SmartBill.

Informatii personale

Aici se regasesc datele utilizatorului ce , pot fi modificate (mai putin adresa de email) in modale care se vor deschide daca se apasa pe iconita creion.

Acestea sunt preluate automat in urmatoarele sectiuni din SmartBill:

  • La emitere factura/proforma/aviz, in campul Intocmit de
  • La trimiterea unui document pe email, in campul De la

La Schimbare parola, se dechide meniul de schimbare a parolei. Introduci parola veche si parola noua, iar data urmatoare cand accesezi SmartBill, poti utiliza noua parola. 


Detalii abonament

Aici se vor regasi detalii, organizate intr-un tabel, despre abonamente si module care au fost sau sunt active pe contul fimei. Daca folosesti si POS conectat la cont, abonamentele pentru acesta vor fi afisate intr-un tabel separat.


Pentru abonamentele legate de contul SmartBill cloud se afiseaza urmatoarele informatii:

  • Tip abonament: denumirea abonamentului sau a modulului (Gold, Gestiune Plus, eCommerce);
  • Stare: patru posibile etichete: Activ, Expira curand, In asteptare, Expirat;
  • Data expirare;
  • Plata recurenta: cu optiunile Da si Nu
  • Comanda: link catre pagina de comanda sau afisare a ferestrelor care permit comanda modulelor;
  • Documente: afisat doar daca este vorba de abonamente Silver si Gold. Se afiseaza numarul de documente emise si numarul maxim de documente disponibile.

Daca este activata plata recurenta, o eticheta (si informatii legate de stare platii) este afisata deasupra tabelelor.

In cazul in care plata recurenta nu a putut fi efectuata, se ofera informatii legate de debitarea esuata si de eventualele zile de gratie oferite.

BINE DE STIUT!

Informatiile care privesc cardul de pe care se face plata recurenta sunt afisate la Metode de plata. De aici ai si posibilitatea de a-l modifica.


Notificari automate

SmartBill trimite periodic, pe adresa de email a utilizatorului principal (superutilizatorul), un sumar al activitatii firmei, cuprinzand totalurile facturilor, incasarilor si scadentelor – sau, mai pe scurt, rapoarte cu activitatea firmei, pe baza documentelor emise din cont.

Daca esti superutilizatorul pe cont, atunci din acest meniu, poti modifica frecventa primirii acestor informari sau le poti opri.

In aceasta sectiune se va regasi:

• optiunea Email informare Reteaua SmartBill

• posibilitatea de a configura email-urile cu rapoartele periodice (afisate doar daca ai drept de administrator).

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback