Adaugarea, editarea si stergerea utilizatorilor

In acest articol

Adaugarea utilizatorilor

EXCEPTIE

Daca ai cont Facturare Silver nu ai dreptul decat la un singur utilizator. Pentru mai multe informatii legate de numarul de utilizatori si posibilitatea de a adauga altii peste limita contului, ia legatura cu noi.

Apasa butonul +Utilizator pentru a adauga un nou utilizator. Aici trebuie sa adaugi datele legate de acesta: adresa de email pe care o va folosi la conectare, numele si prenumele, dar si parola. Aceasta din urma poate fi schimbata ulterior de catre utilizator.

In acesta pagina, la Specificatii acces, sunt disponibile drepturile pe care le poate primi. Sunt descrise cele 3 tipuri de drepturi disponibile:

  • Emitere: permite acces la emiterea tuturor tipurilor de documente (inclusiv operatiuni casa si nomenclatoare) din versiunea browser si aplicatiile mobile
  • Editare/Stergere: permite acces la modificarea tuturor tipurilor de documente (inclusiv operatiuni casa) din versiunea browser si aplicatiile mobile
  • Administrare: permite acces la setarile firmei: date generale, serii documente, conturi, utilizatori etc din versiunea browser

BINE DE STIUT!

Posibilitatea de a stabili drepturile utilizatorului in acest fel este modul Simplu. Exista si posibilitatea de a rafina limitele accesului unui utilizator in SmartBill daca intri in modul Detalii. Pentru mai multe detalii, vezi Modul detaliat la accesul utilizatorilor.

La final, salveaza utilizatorul de la butonul din partea de jos a ferestrei.

Daca doresti, SmartBill trimite automat un email noului utilizator, prin care il anunta pe acesta ca poate accesa datele firmei tale.

BINE DE STIUT!

Iti recomandam sa folosesti o adresa de email valida pentru utilizatorii tai. In cazul in care utilizatorul pierde parola, linkul de resetare a parolei se trimite doar pe adresa de email initial configurata! Daca adresa de email pe care vrei sa o adaugi ca utilizator al firmei tale exista deja ca utilizator al unui alt cont SmartBill, este nevoie sa completezi doar adresa de email si se afiseaza mesajul care te anunta despre faptul ca utilizatorul are deja cont.

Editarea si stergerea utilizatorilor

Drepturile unui utilizator pot fi schimbate in orice moment de la Editeaza utilizator.

Stergerea unui utilizator nu inseamna stergerea completa a informatiilor din Smart Bill legate de acel utilizator. 

Daca un utilizator are acces la conturile a 3 firme, cand administratorul ii sterge user-ul de pe firma 1, isi va pastra datele si drepturile de acces pe firmele 2 si 3.

BINE DE STIUT!

Un utilizator care are drept de administrator poate sa-si reconfigureze drepturile in orice moment. Atentie la stabilirea drepturilor, daca este sau nu oportun ca dreptul de administrator sa fie acordat altor utilizatori!

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback