Salvarea operatiunilor din borderul de incasari

Salvarea tranzactiilor

Salvarea tranzactiilor se poate face:

  • Manual – din coloana de Actiuni, prin butonul Salveaza operatiunea („bifa albastra”)

  • In masa – de la butonul Salvare extras

ATENTIE!

Butonul Salvare extras salveaza operatiunile cu precizie de potrivire foarte buna si redusa, nu si pe cele cu precizie foarte redusa. In cazul acestor operatiuni, este necesara interventia manuala. Pentru mai multe informatii, aici.

Pentru fiecare linie din borderou, sunt disponibile cateva optiuni pe coloana Actiuni:

  • Editarea („creion”): permite modificarea oricarei informatii in legatura cu propunerile care au fost facute dupa import
  • Salvare: Poti salva informatiile prin validare manuala, pentru fiecare linie din borderoul incarcat
  • Stergere – Daca este nevoie, poti sterge o anumita linie din borderou

Editarea este importanta atunci cand trebuie sa faci corectii acelor operatiuni cu un grad scazut de siguranta sau cand trebuie validate operatiunile. 

La selectarea unui client, in partea dreapta se deschide lista cu documentele neincasate/neplatite, din care poti selecta documentele pe care doresti sa le asocieze cu incasarea in cauza. Prin urmare, daca asocierea facuta de SmartBill nu este corecta, ai aici posibilitatea sa asociezi corect incasarea din extras cu un alt document din contul tau.

In orice moment poti reveni in stadiul de ciorna, pentru orice operatiune care a fost salvata, apasand iconita Reseteaza operatiune („sageata circulara”), de pe coloana Actiuni. Iconita apare doar dupa ce tranzactia a fost validata.

Dublarea tranzactiilor

Daca s-au identificat inregistrari care au fost importate anterior (prin importul unui alt fisier sau al aceluiasi fisier de mai multe ori), acestea vor fi marcate ca dubluri si nu vor putea fi prelucrate pe importul curent. Astfel, statusul lor va fi Dublura si vor fi marcate in Borderouri de incasare prin status si prin o culoare mai deschisa.

Criteriul de identificare al inregistrarilor dublate este numarul AWB-ului.

Singura actiune posibila asupra acestor inregistrari este cea de stergere.

Poti salva incasarea marcata ca dublura pe importul curent doar daca stergi incasarea dublata din importul anterior, iar apoi faci un recalcul pe importul curent. In acest caz, inregistrarea va avea statusul de ciorna si se va incerca identificarea automata a facturii/ facturilor pe care se face incasarea.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback