Restart de la zero cu datele firmei
SmartBill permite super-utilizatorului sa „curete” datele introduse in contul SmartBill si sa reincepa lucrul pe firma cu date noi. In acest caz, se pastreaza doar tipul abonamentului si utilizatorii adaugati (fara drepturi detaliate).
Actiunea care permite stergerea completa a datelor este disponibila in Contul meu > Securitate, in sectiunea Stergere cont la butonul Restart de la zero. Aceasta sectiune este accesibila exclusiv pentru super-utilizator.
Despre actiunea disponibila la celalalt buton din aceasta sectiune, Sterge contul SmartBill al firmei, gasesti detalii in articolul Stergere cont.
Aceasta sectiune este vizibila doar pentru super-utilizator.

Daca folosesti actiunea Restart de la zero, se vor sterge:
- Configurarile contului;
- Toate documentele emise;
- Clientii si furnizorii inregistrati;
- Seriile de documente configurate;
- Produsele;
- Drepturile stabilite pe utilizatori;
- Integrarile facute si modulele suplimentare;
- Sediile secundare.
Pentru a restarta activitatea pe contul SmartBill cu date noi urmeaza pasii:
- mergi in Contul meu > Securitate;
- apasa butonul Restart de la zero aflat in partea de jos a paginii;
- in fereastra care detaliaza urmarile actiunii, introdu cuvantul "confirm" pentru a indica intentia ta de a continua;
- introdu adresa de email si parola de conectare la SmartBill;
- apasa Continua.

Dupa stergerea datelor, pe Dashboard, se afiseaza timp de 5 zile o banda galbena (ce nu poate fi inchisa) in care este specificat faptul ca a fost facuta aceasta actiune.
Super-utilizatorul are la dispozitie, pe acesta banda, butonul Restaureaza contul vechi. Acest buton permite revenirea la situatia de dinainte de restartare. Restaurarea presupune ca super-utilizatorul sa parcurga pasii de confirmare si introducere a datelor de siguranta (codul primit pe email si parola de autentificare in SmartBill).
BINE DE STIUT!
Daca o firma are sedii secundare, la restart de la zero acestea vor fi sterse. Daca se restarteaza un sediu secundar, doar datele acestuia vor fi sterse, restul sediilor nu sunt afectate.
Daca un cont a fost restartat de mai multe ori, la restaurare, ai posibilitatea de a alege intre versiunile sterse in ultimele 30 de zile.
EXEMPLU
In luna octombrie, ai facut restart de la zero in:
- 02 octombrie
- 15 octombrie
- 20 octombrie

