Restart de la zero cu datele firmei

Aceasta actiune este disponibila in Contul meu > Securitate, in sectiunea Stergere cont, vizibila doar pentru superutilizator.

Actiunea permite superutilizatorului sa „curete” datele introduse in contul SmartBill si sa reincepa lucrul pe firma cu alte date. Dupa restart, se pastreaza doar tipul abonamentului si utilizatorii adaugati (fara drepturi detaliate).

Se vor sterge:

  • Configurarile contului
  • Toate documentele emise
  • Clientii si furnizorii inregistrati
  • Serile de documente configurate
  • Produsele
  • Gestiunile si stocurile (pentru conturile de gestiune)
  • Drepturile stabilite pe utilizatori
  • Integrarile facute si modulele suplimentare
  • Sediile secundare.

La apasarea Restart de la zero se afiseaza o fereastra in care apar informatii despre urmarile actiunii. Aici, superutilizatorul trebuie sa confirme faptul ca doreste sa continue.

Urmatorul pas presupune introducerea parolei si a codului primit pe email.


Daca o firma are sedii secundare, la restart de la zero acestea vor fi sterse. Daca se restarteaza un sediu secundar, doar datele acestuia vor fi sterse, restul sediilor nu sunt afectate.

Dupa stergerea datelor si reluarea de la zero a activitati, in contul firmei respective, pe Dashbord, se afiseaza timp de 5 zile o banda galbena (ce nu poate fi inchisa) in care este specificat faptul ca a fost facuta aceasta actiune.

Superutilizatorul are la dispozitie, pe acesta banda, butonul Restaureaza contul vechi. Acesta permite revenirea la situatia de dinainte de restartare.

Restaurarea presupune ca superutilizatorul sa parcurga pasii de confirmare si introducere a datelor de siguranta (codul primit pe email si parola de autentificare in SmartBill).

In cazul in care pe un cont s-au facut mai multe restarturi de la zero, la restaurare, ai posibilitatea de a alege intre versiunile sterse in ultimele 30 de zile.

EXEMPLU

In luna octombrie, ai facut restart de la zero in:

  • 02 octombrie
  • 15 octombrie
  • 20 octombrie
Pana in data de 25 octombrie, daca alegi sa fac restaurare, ai posibilitatea de a alege care dintre cele 3 versiuni vrei sa recuperezi. Pot astfel sa revii la datele pe care le aveai in cont inainte de a face restartul din data de 2 octombrie.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback