Stergere cont
In Contul meu > Securitate se afla sectiunea Stergere cont.
Aceasta este vizibila doar pentru superutilizator. Nici un alt utilizator nu are acces la actiunile de aici:
- Sterge contul SmartBill al firmei: permite stergerea complete a contului si a datelor existente in acesta;
- Restart de la zero: permite stergerea datelor inregistrate in cont si a informatiilor legate de acesta fara a sterge si contul.
Sterge contul
Actiunea presupune stergerea tuturor informatiilor din SmartBill legate de firma, inclusiv sediile secundare cu datele lor. Contul nu mai poate fi accesat de nimeni pe viitor.
Daca se apasa Sterge contul, se afiseaza o fereastra in care se solicita motivarea actiunii.
Butonul Continua, afiseaza o fereastra care informeaza asupra urmarilor stergerii si se cere confirmarea actiunii prin tastarea cuvantului CONFIRM.
La urmatorul pas, trebuie completat codul (de forma S6K7M5C6K4L5) care este transmis pe adresa de email folosita la crearea contului si parola cu care se face autentificare in SmartBill.
Stergerea unui sediu secundar nu va afecta datele din sediul principal sau din celelalte sedii secundare ale firmei.
BINE DE STIUT!
Contul unei firme sterse poate fi restaurat timp de 5 zile. Dupa trecerea perioadei, firma va fi stearsa definitiv si datele acesteia imposibil de recuperat. Termenul de 5 zile in care se poate face restaurarea este considerat ca finalul celei de a 5 zi de la data stergerii.
Exemplu: stergerea s-a finalizat in 20.05.2023 ora 10:35. Se poate face restaurare pana in 25.05.2023 ora 23:59:59. In 26.05.2023, la ora 00:00:00, se va face stergerea definitiva.
Dupa stergere, niciun utilizator nu va avea acces la contul firmei, atat timp cat nu se face restaurarea acesteia.
Contul firmei sterse va fi marcat cand se face autentificarea in SmartBill, in perioada in care se mai poate face restaurarea.
Un mesaj este afisat daca se incearca accesarea unui cont stres. Superutilizatorul are la dispozitie butonul care ii permite restaurarea contului.
Pentru a se putea face restaurarea contului, superutilizatorul trebuie sa confirme actiunea si apoi sa introduca un nou cod (pe care il primeste pe adresa de mail cu care a creat contul) si parola cu care se autentifica in SmartBill.
ATENTIE!
Dupa restaurare, recurentele firmei sunt recuperate, dar ele nu sunt activate. Ele trebuie reactivate manual. Un mesaj afisat in cont avertizeaza asupra acestui lucru.