Stergere cont

In Contul meu > Securitate se afla sectiunea Stergere cont.

Aceasta este vizibila doar pentru superutilizator, nici un alt utilizator neavand acces la cele doua actiuni disponibile aici:

  • Sterge contul SmartBill al firmei: permite stergerea completa a contului si a datelor existente in acesta;
  • Restart de la zero: permite stergerea datelor inregistrate in cont si a informatiilor legate de acesta fara a sterge si contul.

Sterge contul

Actiunea presupune stergerea tuturor informatiilor din SmartBill legate de firma, inclusiv sediile secundare cu datele lor. Contul nu mai poate fi accesat de nimeni pe viitor.

Daca apesi Sterge contul, se afiseaza o fereastra in care trebuie sa selectezi motivul stergerii. Butonul Continua poate fi apasat doar daca selectezi una dintre variantele listate.

Dupa ce apesi butonul Continua, se cere confirmarea actiunii prin tastarea cuvantului CONFIRM.

La urmatorul pas, trebuie completat codul (de forma S6K7M5C6K4L5) primit pe adresa de email folosita la creare. In plus, trebuie sa introduci si parola utilizata pentru autentificare in SmartBill.

Stergerea unui sediu secundar nu va afecta datele din sediul principal sau din celelalte sedii secundare ale firmei.

BINE DE STIUT!

Contul unei firme sterse poate fi restaurat timp de 5 zile. Dupa trecerea perioadei, firma va fi stearsa definitiv si datele acesteia imposibil de recuperat. Termenul de 5 zile in care se poate face restaurarea este considerat ca finalul celei de-a cincea zi de la data stergerii.

Exemplu: stergerea s-a finalizat in 20.05.2023 ora 10:35. Se poate face restaurare pana in 25.05.2023 ora 23:59:59. In 26.05.2023, la ora 00:00:00, se va face stergerea definitiva.

Dupa stergere, in perioada de 5 zile in care este permisa restaurarea, doar superutilizatorul poate accesa firma.

Pentru a se putea face restaurarea contului, superutilizatorul trebuie sa acceseze contul, sa confirme actiunea. Pentru a finaliza, trebuie sa introduca un nou cod (pe care il primeste pe adresa de mail cu care a creat contul) si parola cu care se autentifica in SmartBill.

ATENTIE!

Dupa restaurare, recurentele sunt recuperate, dar raman dezactivate. Este necesar sa le activezi manual.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback