Erori la autorizarea in SPV si rezolvarea lor
Este posibil ca procesul de autorizare in SPV a contului sa esueze.
Pentru ca nu putem identifica cu exactitate motivul pentru care a aparut eroarea, este afisat un mesaj general in care cuprinde toate posibilele cauze.
Pentru ca procesul de autorizare sa se finalizeze cu succes, recomandam urmatoarele:
1. Sa aveti acces la token-ul cu certificat, indiferent daca acesta este de un stick USB sau un token virtual:
- Daca folosesti token de pe stick USB ar trebui ca:
- diriver-ul specific sa fie instalat in calculatorul de pe care faci autorizarea
- stick-ul sa fie inserat la calculator
- Daca folosesti token virtual ar trebui ca:
- aplicatia specifica token-ului virtual sa fie instalata
- autentificat in aceasta aplicatie
Denumirea driverului sau a aplicatiei pe care trebuie sa le descarcati ar trebui sa le regasiti in intructiunile de utilizare ale certificatului digital.
Daca driverul/aplicatia pentru certificat, nu era deja instalat/a, recomandam sa repornesti calculatorul. Daca folosesti token-ul virtual, e nevoie sa te reautentifici dupa redeschiderea calculatorului.
2. Recomandam sa reincerci autorizarea SmartBill in SPV accesand contul SmartBill din modul incognito al browserului.
3. Dupa fiecare incercare de autorizare, daca se intampina mesaj de eroare, recomandam inchiderea/redeschiderea browserului (a tuturor paginilor deschise pe calculator cu browserul folosit) si reluarea pasilor.
Suplimentar, acceseaza si contul de pe anaf.ro, meniul Factura electronica → Raspunsuri factura, iar in campul CIF se pot vizualiza CIF-urile cu care ai acces cu acel certificat.