Obtinerea extrasului de la Banca Transilvania



ATENTIE!

Poti importa doar fisiere in format CSV. 

Fisierul care se obtine din eplicatia BT nu trebuie modificat in ceea ce priveste structura: ordinea sau denumirea coloanelor. Daca este modificat in acest fel, importul nu se poate face.

Obtinerea fisierului din aplicatia BT 24

Acceseaza aplicatia BT24 si urmeaza pasii:

1. Mergi la sectiunea Conturile mele - Cautare tranzactii;

2. Stabileste conditiile pentru generarea fisierului:

  • Selectezi contul si perioada;
  • Alegi tipul tranzactiilor care sa fie cuprinse in extras (pentru o situatie cat mai exacta, este preferabil sa nu impui alte conditii in afara de perioada).

Restul conditiilor sunt optionale si trebuie utilizate cu precautie in cazul in care doresti sa ai lista completa a tranzactiilor.

La final, apasa CAUT;

3. Se va afisa lista tranzactiilor bancare din perioada selectata si care respecta conditiile stabilite. La finalul acestei liste se afla butonul DESCARC care permite obtinerea fisierului ce poate fi importat. Asigura-te ca selectezi formatul CSV;


Obtinerea fisierului din aplicatia BT Go

Daca folosesti aplicatia BT Go, urmeaza pasii de mai jos pentru a obtine fisierul cu tranzactii bancare care poate sa fie importat in aplicatia SmartBill.

  1. Din pagina principala a aplicatiei, apasa optiunea Conturi;

  1. Selecteaza contul din care vrei sa importi tranzactiile;
  2. Apasa optiunea Tranzactii afisata sub cont;

  1. Selecteaza perioada si exporta fisierul.

Obtinerea fisierului din aplicatia NeoBT

Acceseaza aplicatia NeoBT si urmeaza pasii:

1. Din sectiunea Produse, selectezi Conturile mele si contul bancar din care doresti sa obtii extrasul;

2. Selecteaza sectiunea Tranzactii a contului;

3. Filtrezi perioada pentru care vrei sa se genereze extrasul;

4. Alegi Export CSV pentru a obtine extrasul in formatul ce se poate importat in SmartBill;

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback