Crearea contului EuPlatesc din SmartBill
Se poate crea cont la serviciul de plata cu cardul online EuPlatesc, prin solicitarea acestuia, direct din contul SmartBiII.
Datele care se completeaza direct in SmartBill sunt preluate de compania EuroPayment Services, administrator al serviciului EuPlatesc, fara a mai fi nevoie de contactarea acestora.
Contul EuPlatesc se deschide in urma unui contract incheiat intre EuroPayment Service si utilizatorul SmartBill.
In pagina Contul meu > Integrari, la sectiunea EuPlatesc, se afiseaza optiunea Creeaza cont EuPlatesc.
ATENTIE!
Doar firmele care au vechime de cel putin 1 an pot crea un cont EuPlatesc.
Crearea contului nu se face automat. Actiunea din contul SmartBill este echivalenta unei solicitari trimise EuroPayment. Acestia o vor examina iar, la final, exista si posibilitatea respingerii.
Optiunea deschide fereastra in care sunt precompletate datele necesare crearii contului. Toate campurile pot fi editate.
Aici sunt date referitoare la:
- Firma: denumire, CIF, Registrul comertului, adresa, localizare, cont IBAN si banca
- persoana care va semna contractul cu EuroPayment: nume, email si telefon.
Se vor afisa mesaje in aplicatie, atat atunci cand solicitarea este acceptata si contul va fi activat automat, cat si in cazul in care solicitarea nu este aprobata.
BINE DE STIUT!
Daca firma are activ serviciul Netopia, la trimiterea solicitarii pentru EuPlatesc, contul Netopia este dezactivat automat. Acesta poate fi activat si va ramane cu acest status pana in momentul crearii efective a contului EuPlatesc.