Crearea contului EuPlatesc din SmartBill
ATENTIE!
Doar firmele care au vechime de cel putin 1 an pot crea un cont EuPlatesc.
Crearea contului nu se face automat. Actiunea din contul SmartBill este echivalenta unei solicitari trimise EuroPayment. Acestia o vor examina iar, la final, exista si posibilitatea respingerii.
Poti solicita crearea contului EuPlatesc direct din aplicatia SmartBill. Datele pe care le completezi aici sunt preluate de compania EuroPayment Services, administrator al serviciului EuPlatesc, fara a mai fi nevoie de contactarea acestora.
Contul EuPlatesc se deschide in urma unui contract incheiat intre EuroPayment Service si utilizatorul SmartBill.
In pagina Contul meu > Integrari, la sectiunea EuPlatesc, ai la dispozitie optiunea Creeaza cont EuPlatesc.

Optiunea deschide fereastra in care sunt precompletate datele necesare crearii contului. Toate campurile pot fi editate.

Aici sunt date referitoare la:
- Firma: denumire, CIF, Registrul comertului, adresa, localizare, cont IBAN si banca;
- persoana care va semna contractul cu EuroPayment: nume, email si telefon.
Vei primi notificari in contul SmartBill atat daca solicitarea este acceptata si contul este activat automat, cat si daca solicitarea nu este aprobata.
BINE DE STIUT!
Daca firma are activ serviciul Netopia, la trimiterea solicitarii pentru EuPlatesc, contul Netopia este dezactivat automat. Acesta poate fi activat si va ramane cu acest status pana in momentul crearii efective a contului EuPlatesc.