Salvare e-Facturilor preluate din SPV sau pe baza de cod document
O factura sau un aviz cu status Nesalvat, pot fi inregistrate ca o cheltuiala.
La salvarea unui document preluat din SPV (sau pe baza codului SmartBill) ca o cheltuiala, se deschide fereastra de emitere cheltuiala, in care sunt preluate automat: datele furnizorului si documentului si valorile aflate pe acesta.
Indiferent de modul in se va propune inregistrarea cheltuielii (mai multe detalii despre modul Rapid si Detaliat aici), sunt preluate toate informatiile necesare pentru a permite schimbarea acestuia in orice moment.
La inregistrarea cheltuielii, se propune modul Detaliat cand:
- pe document sunt mai multe cote TVA;
- utilizatorul a folosit aceasta metoda in cazul respectivului furnizor.
Indiferent de preferintele trecute, se propune modul Detaliat atunci cand un document contine mai multe cote TVA. Alegerea modului Rapid este posibila daca doresti asta.
Asocierea categoriilor de cheltuieli cu descrierile aferente (produsele/serviciile) se face urmand aceleasi regului de pana acum:
- daca exista asocieri in trecut, acestea sunt propuse
- daca nu exista asocieri, se propune categoria folosita la ultima cheltuiala salvata de furnizor
- daca nu exista asocieri nici pentru furnizor, nu se propune nimic in mod automat
In modul Rapid, pentru documentele cu mai multe produse se va propune categoria furnizorului, iar campul Descriere ramane necompletat.
Discounturile vor fi preluate pe pozitii distincte. Discountul individual de pe o cheltuiala primeste categoria prodususlui, iar discountul total, pe cel al furnizorului, daca exista.