Actiuni specifice in cazul modificarii TVA

In acest articol

Daca folosesti API sau ai magazin online

Modificarile pe care le faci in aplicatia SmartBill nu se vor aplica produselor de pe documentele venite prin API sau din magazinul online. Pentru a factura corect produsele trebuie sa faci modificarile ce privesc TVA in setarile API sau in magazinul online.

Daca folosesti casa de marcat

ATENTIE!

Acesasta sectiune este relevanta doar daca este vorba de o cota TVA care nu este introdusa pe casa de marcat pe care o folosesti (fie pentru ca niciunul din produsele tale nu avea aceasta valoare, fie pentru ca e vorba de o valoare care nu a mai existat pana acum printre cele folosite in Romania).

Pe casa de marcat trebuie sa existe configurata cota TVA pe care o adaugi produselor/serviciilor. Daca este vorba de o cota de TVA noua, contacteaza distribuitorul casei tale de marcat.

Dupa ce noua cota de TVA a fost adaugata in casa de marcat, mergi in Configurari > Cote TVA si marcheaza in coloana ID casa de marcat, in dreptul cotei respective ID-ul corespunzator, conform instructiunilor distribuitorului casei tale de marcat.

Daca folosesti Liste de preturi speciale


Pentru ca listele de preturi speciale nu mai sunt legate de modificarile pe care le operezi in Nomenclator > Produse, trebuie sa faci operatiunea de schimbare a TVA pe fiecare lista in parte.

Pentru asta trebuie sa mergi in Nomenclatoare > Liste de preturi speciale si, din coloana de Actiuni, sa selectezi Modifica.

BINE DE STIUT!

Preturile de aici sunt independente de cele din Nomenclator. Asadar, daca optezi pentru pastrarea preturilor finale, asta inseamna ca se va pastra pretul care era si pana acum pe lista in care operezi modificarea.

ATENTIE!

Modificarea trebuie facuta pe fiecare lista de preturi speciale pe care o ai si care contine produse/servicii cu cota de TVA schimbata.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback