Nomenclator clienti

Acceseaza Nomenclatoare > Clienti pentru a gasi lista clientilor tai. 

Raportul va afisa toate informatiile pe care le-ai asociat clientului: denumire, CIF, cod client, telefon, email, persoana contact.

BINE DE STIUT!

Este important sa ai cat mai multe informatii salvare in SmartBill. Ele te vor ajuta sa administrezi mai bine documentele si tranzactiile pe care le ai cu acestia. Spre exemplu, nu vei putea trimite facturile pe email clientilor tai fara o adresa salvata.

In coloana de Actiuni, ai urmatoarele optiuni pentru datele fiecarui client in parte:

  • Vizualizare date client („pagina”)
  • Modificare date client („creion”): daca modifici datele unui client in nomenclator, datele noi se inregistreaza automat pe noile documente emise. Pentru documentele deja emise, alegi optiunea de modificare a documentului, stergi clientul de pe document si il adaugi din nou pentru a avea datele actualizate pe documentul emis
  • Stergere date client (x): stergerea unui client nu implica stergerea documentelor emise catre acesta sau disparitia datelor clientului din documentele emise

BINE DE STIUT!

  • La modificarea datelor unui client pentru care ai setat o recurenta, in momentul salvarii datelor se afiseaza un mesaj care te avertizeaza despre acest lucru si care iti permite sa alegi daca vei modifica denumirea si pentru acest tip de documente
  • In listele derulante pentru documentele emise (ex: Documente emise > Facturi), se afiseaza atat denumirea veche cat si cea noua, dar indiferent care dintre ele va fi selectata, vei putea vedea facturile emise cu ambele denumiri.

Ai posibilitatea sa exporti raportul si sa filtrezi dupa: Denumire, CIF, Cod client, Telefon, Email si Persoana contact.

Poti adauga un client nou apasand pe butonul +Client din partea de sus a paginii.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback