Operatiuni casa

Poti accesa acest raport in Rapoarte > Operatiuni casa.

Raportul Operatiuni casa cuprinde operatiunile inregistrate in registrul de casa in ordine cronologica, fara a afisa soldul pe fiecare zi.

Raportul este afisat standard, pe luna curenta. Poti modifica perioada de afisare apasand pe calendar in partea dreapta sus; astfel, poti alege o perioada de afisare potrivita modului tau de lucru.

Raportul Operatiuni casa cuprinde mai multe informatii despre operatiunile efectuate fata de cel disponibil in sectiunea Vizualizare registru casa.

Standard, in raport sunt afisate:

  • Nr. document: numarul sau numarul si seria documentului
  • Operatiune: tipul documentului si tipul operatiunii (plata sau incasare)
  • Utilizator: numele utilizatorului care a inregistrat operatiunea
  • Emisa pentru: numele furnizorului/clientului
  • Nr anexa
  • Data: data inregistrarii documentului
  • Suma
  • Explicatie: date privind documentul pentru care se face incasarea/plata

Aici se pot face filtrari complexe pentru identificarea operatiunilor.

In coloana Actiuni, ai posibilitatea sa stergi operatiunile de tip incasare sau plata cu bon fiscal inregistrate manual in program. Stergerea se realizeaza apasand pe x in dreptul fiecarei operatiuni pe care alegi sa o stergi.

In cazul incasarilor efectuate prin chitanta (document de incasare cu serie si numar definite in SmartBill), poti sterge documentele doar in ordine, de la ultimul la primul document emis. 

Poti adauga o operatiune de casa prin optiunea din dreapta, sus: +Operatiuni casa.

Pentru a adauga o operatiune noua, trebuie completate urmatoarele date:

  • Tip operatiune: selecteaza tipul de operatiune dorit: incasare sau plata
  • Nume operatiune: in functie de tipul de operatiune selectat, ai posibilitatea de a alege si tipul de document corespunzator
  • Data: implicit este selectata data curenta, insa poti selecta orice data din calendar
  • Beneficiar: implicit se preiau datele din Contul meu > Informatii cont (nume si prenume), insa poti completa numele unui alt beneficiar, din firma
  • Functia: functia persoanei din campul Beneficiar
  • Act de identitate: pentru persoana beneficiar
  • Numar document: numarul si seria documentului de casa pe care il introduci in program
  • Explicatie: optional, poti introduce o scurta descriere a operatiunii. Aceste explicatii suplimentare referitoare la operatiune vor fi afisate in Registrul de casa. Ulterior, poti reveni pentru a aduce modificari acestui text
  • Suma: completeaza valoarea totala a documentului de casa
  • Nr. anexa: optional, in cazul in care exista documente suplimentare anexate documentului de casa

BINE DE STIUT!

La adaugarea operatiunilor de casa, cu exceptia incasarilor pe bon fiscal si pe raport Z, se poate selecta si moneda diferita de RON!

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback