Vanzari pe agent

In acest articol

In raportul Vanzari pe agent, ai la dispozitie, in orice moment, imaginea vanzarilor si incasarilor inregistrate de fiecare utilizator in parte, pentru a analiza rapid si usor performanta de vanzare a angajatilor tai.

Din raportul Vanzari pe Agent fiecare utilizator inregistrat pe firma ta poate urmari usor facturile si incasarile proprii. Astfel are la dispozitie un instrument util pentru urmarirea atingerii targetelor stabilite de companie, chiar daca nu are drepturi de administrare a contului.

Daca ai drepturi de administrare a contului, poti vedea in raportul Vanzari pe Agent vanzarile si incasarile pentru toti utilizatorii. Utilizatorii fara drept de administrator pot vedea doar raportul pentru utilizatorul lor. Daca nu ai drepturi de vizualizare pe anumite documente sau serii de documente, nu poti vedea raportul complet.

Structura raport

Raportul prezinta, in forma sa detaliata, sub numele fiecarui utilizator:

  • Documentul: tipul documentului emis, cu numarul (in cazul BF) sau seria si numar (pentru chitanta)
  • Client: clientul pentru care s-a emis documentul
  • Data emiterii
  • Total: valoarea documentului emis. In functie de preferinte, poti afisa valorile cu TVA sau fara
  • Status: statusul documentului emis

BINE DE STIUT!

  • Se pastreaza si informatiile rezultate din documentele emise de utilizatorii care au fost stersi din contul SmartBill
  • Documentele anulate si ciornele nu sunt cuprinse in calcule
  • Raportul afiseaza, pe rand, valori pentru fiecare moneda in parte, in functie de selectia efectuata. Nu se pot afisa in acelasi timp valori/documente in monede diferite

Moduri de vizualizare a raportului

Exista 2 moduri de vizualizare, Centralizat si Detaliat, intre care poti alterna, folosind:

  • campul din dreapta sus, Mod de afisare
  • optiunea Afiseaza detaliu, din dreapta fiecarui agent, pe coloana Actiuni

Modul centralizat afiseaza sumele totale din perioada selectata, iar modul detaliat afiseaza documentele ce compun raportul de vanzari al fiecarui agent in parte.

In modul Centralizat, o sa fie afisate total pentru: proforme, avize si facturat (facturi si bonuri fiscale), iar in coloana Actiuni, optiunea Afiseaza detaliu iti da posibilitatea sa vizualizezi fiecare document emis de agent.

Asocierea documentelor pe utilizatori emise

Sumele rezultate in urma operatiunilor (emitere proforma, factura, incasare) se vor asocia agentului care a initiat procesul . Atat in forma centralizata a raportului, cat si in forma detaliata, documentele sunt asociate utilizatorului care a initiat vanzarea.

EXEMPLU

Utilizatorul A a emis o proforma si utilizatorul B factureaza proforma, suma facturata se afiseaza in raportul de vanzari al utilizatorului A (cel care a emis proforma). Indiferent cine va incasa factura, aceasta se va asocia tot utilizatorului A.

Asocierea in cazul facturarii si incasarii multiple difera. In acest caz, documentele sunt atribuite celui care a initiat procesul de incasare multipla.

EXEMPLU

Daca utilizatorul A emite proforma 1 si proforma 2 si utilizatorul B factureaza ambele proforme, factura se va asocia utilizatorului A. Daca utilizatorul A emite proforma 1, utilizatorul B emite proforma 2 si utilizatorul C le factureaza pe ambele, atunci factura se va asocia utilizatorului C.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback