Preluarea e-Facturilor din SPV de pe mobil

Preluarea e-Facturilor de la furnizori se poate face si de pe dispozitivele mobile, din pagina Cheltuieli. Procesul nu difera de cel care are loc in aplicatia web.

Butonul dedicat este cel care permite preluarea. In functie de situatie, mesajul care se afiseaza prima data poate sa difere:

Android si iOS
  1. In cazul in care contul SmartBill nu este autorizat in SPV, mesajul indica acest lucru si permite generarea link-ului care poate fi trimis contabilului pentru a realiza autorizarea;
  2. In cazul in care nu s-a mai facut o alta preluare in cont (indiferent de unde), trebuie selectata data de la care se vor prelua primele e-Facturi din SPV;

Android si iOS

Dupa ce confirmi preluarea e-Facturilor, un mesaj indica progresul care are loc (acesta presupune doua etape Preluarea si Procesarea e-Facturilor).

Android si iOS

Mesajul poate fi ascuns si poti sa parasesti pagina pentru a face alte operatiuni, fara ca preluarea sa fie intrerupta. La revenirea in pagina, in cazul in care preluarea nu este finalizata, poti vedea situatia progresului in partea de sus a ecranului.

Android

La finalizarea preluarii se afiseaza un mesaj de succes.

Android si iOS

Facturile preluate sunt afisate, ca si pana acum, in sectiunea Nesalvate a raportului. De aici, ai posibilitatea salvarii e-Facturilor preluate drept cheltuieli.

Salvare cheltuiala deschide pagina de emitere a cheltuielii, in care sunt precompletate datele pe baza e-Facturii.

Actiunea Salveaza NIR este activa doar in aplicatia de web, desi actiunea este afisata si in aplicatiile de mobil.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback