Filtrele e-Factura pe Android si iOS


Raportul Facturi permite filtrari compleze, inclusiv in functie de informatii specifice e-Factura.

Ecranul cu filtre este impartit in trei zone:

  • Filtre generale
  • Filtree-Factura
  • Alte filtre.
Ecranul cu filtre pe Android si iOS

Filtrele e-Factura de pe mobil replica ceea ce exista pe aplicatia accesata din browser:

  • Status e-Factura: indica situatia e-Facturii, dar si daca documentul din raport ar trebui sa fie trimis sau nu in SPV.:
    • De trimis
    • In curs de trimitere
    • In validare
    • Valida
    • Cu erori
    • Nu trebuie trimisa
  • Termen e-Factura: arata care din e-Facturile de trimis sunt inca in perioada legala de trimitere si care au depasit aceasta perioada:
    • Toate
    • In termen: trimise in perioada legala
    • Cu termen depasit: netrimise in perioada legala
  • Data trimiterii: data la care ai incercat sa faci ultima trimitere a e-Facturii
  • Trimise in termen: arata e-Facturile care au fost trimise in perioada permisa de lege (5 zile calendaristice) sau dupa aceasta perioada:
    • Toate
    • Da
    • Nu
  • Tip client: categoriile de clienti pentru care au fost emise facturile:
    • Operatori economici din Romania
    • Persoane fizice din Romania cu CNP valid
    • Persoane fizice din Romania fara CNP completat: cei care la CIF/CNP au completat – (minus)
    • Clienti din afara Romaniei.
Filtrul Status e-Factura pe Android si iOS

Facturile care se afiseaza cand selectezi e-Facturi De trimis sunt cele care respecta conditiile stabilite in aplicatia accesata din browser. Daca conditia implicita (facturi emise pentru operatori economici din Romania) a fost modificata, aceasta se preia si pe mobile. Din aplicatiile pentru Android si iOS nu se poate configura aceasta optiune.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback