Autorizarea in SPV de pe mobil


Autorizarea in SPV a contului firmei presupune sa ai certificatul digital, dar acesta nu este compatibil cu telefoanele mobile. Din acest motiv, de pe mobil exista doar optiunea trimiterii catre contabili a link-ului care ii da posibilitatea sa te autorizeze.

Optiunea de trimitere a link-ului este afisata daca:

  • apesi pe butonul Trimite e-Factura, atunci cand nu exista autorizare in SPV
  • alegi Autorizeaza SmartBill pentru e-Facturi din lista pasilor care te initiaza in SmartBill dupa crearea contului (aceasta optiune este disponibila doar pentru conturile noi)


Autorizeaza SmartBill pentru e-Facturi deschide pagina o pagina in care sunt afisate 3 optiuni:

  • Obtine autorizarea prin contabil: actiune pe care o recomandam, iti permite trimiterea rapida a unul link catre contabil
  • Informeaza-te in legatura cu obtinerea accesului: deschide un articol din manualul SmartBill cu informatii despre modul in care se poate obtine certificatul digital
  • Ai acces in SPV cu certificatul digital: - optiune inactiva

Link-ul, care este valabil timp de 7 zile, trebuie accesat de contabil care va putea autoriza contul in SPV.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback