Autorizarea in SPV de pe mobil
Autorizarea in SPV a contului firmei presupune folosirea unui certificat digital, dar acest lucru nu este compatibil cu telefoanele mobile, care nu pot „citi” acest certificat.
Din acest motiv, de pe mobil, exista doar optiunea trimiterii catre contabilul firmei, care teoretic ar trebui sa aiba certificat digital si acces in SPV-ul firmei tale si ar putea sa faca aceasta operatiune pentru tine.
Optiunea de trimitere a link-ului este afisata daca:
- apesi pe butonul Trimite e-Factura, atunci cand nu exista autorizare in SPV;
- alegi optiunea Autorizeaza SmartBill pentru e-Facturi din lista pasilor care te initiaza in SmartBill dupa crearea contului (aceasta optiune este disponibila doar pentru conturile noi).
Optiunea Autorizeaza SmartBill pentru e-Facturi deschide o pagina in care sunt afisate 3 optiuni:
- Obtine autorizarea prin contabil: actiune pe care o recomandam, iti permite trimiterea rapida a unui link catre contabil;
- Informeaza-te in legatura cu obtinerea accesului: deschide un articol din manualul SmartBill cu informatii despre modul in care se poate obtine certificatul digital;
- Ai acces in SPV cu certificatul digital: - optiune inactiva.
Link-ul, care este valabil timp de 7 zile, trebuie accesat de contabil care va putea autoriza contul in SPV.