Trimiterea e-Facturii de pe mobil

Pentru a putea trimite e-Factura, contul SmartBill trebuie sa fie autorizat in SPV.

Trimiterea de pe mobil se poate face din pagina de vizualizare de a facturii, de la butonul Trimite facturaTrimite e-Factura. Daca contul nu este conectat, butonul Trimite e-Factura nu este activ.

Un mesaj confirma cand e-Factura a fost trimisa in SPV.

Exista situatii in care apar avertismente legate trimiterea in SPV:

  • Daca cel putin un produs de pe factura este marcat ca produs cu risc fiscal ridicat si nu are adaugat cod NC sau CPV


  • Daca trimiterea nu s-a facut datorita unor erori care nu permit validarea ei (folosim un sistem de verificare a e-Facturii similar celui folosit de ANAF pentru a ne asigura ca informatiile din document sunt complete si corecte). VEZI DETALII iti indica problemele identificate de validator. Pentru a putea face trimiterea, datele trebuie corectate.

Pe mobil, in raportul Facturi, dar si la vizualizarea facturilor, sunt marcate documentele care au fost trimise in SPV impreuna cu statusul lor.

Marcajele verzi indica e-Facturile validate, cele rosii pe cele care au erori de validare si care ar trebui verificate si retrimise.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback