Trimiterea e-Facturii de pe mobil

Pentru a putea trimite e-Factura, contul SmartBill trebuie sa fie autorizat in S.P.V. Trimiterea de pe mobil se poate face din pagina de vizualizare a facturii, de la butonul Trimite factura – Trimite e-Factura. Daca contul nu este conectat, butonul Trimite e-Factura nu este activ.

Un mesaj confirma cand e-Factura a fost trimisa in S.P.V.

Exista situatii in care apar avertismente legate de trimiterea in S.P.V.:

  • Daca cel putin un produs de pe factura este marcat ca produs cu risc fiscal ridicat si nu are adaugat cod NC sau CPV


  • Daca trimiterea nu s-a facut datorita unor erori care nu permit validarea ei (folosim un sistem de verificare a e-Facturii similar celui folosit de ANAF pentru a ne asigura ca informatiile din document sunt complete si corecte), VEZI DETALII indica problemele identificate de validator. Pentru a putea face trimiterea, datele trebuie corectate.

In raportul Facturi, dar si in pagina de vizualizare a facturilor, exista marcaje care indica statusul e-Facturii, daca aceasta a fost trimisa catre ANAF. Marcajele verzi indica e-Facturile validate, cele rosii pe cele care au erori de validare si care ar trebui verificate si retrimise.


Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback