Aceasta pagina apare doar daca:

  • ai bifat ca firma ta are mai multe sedii in momentul in care ai creat contul SmartBill;
  • se configureaza un prim sediu secundar;

Aici vei ajunge de fiecare data, la crearea unui sediu, indiferent de pagina din care ai inceput configurarea sediului (+ Adauga sediu secundar ramane in continuare in pagina Date firma);

Pentru fiecare sediu secundar se afiseaza: Denumirea, Tipul (principal sau secundar), Adresa, Localitatea, Judetul, Tara, Tipul de abonament (ex: Facturare – Platinum, Gestiune – Plus), Data expirarii, Starea Abonamentului (activ sau inactiv).

Actiunile disponibile pe sedii sunt:

  • Modifica: deschide fereastra in care poti modifica denumirea si informatiile legate de adresa. Nu se poate schimba tipul de sediu;
  • Comanda abonament: iti deschide fereastra in care poti sa stabilesti exact tipul de abonament pe care il doresti, perioada si modul in care vrei sa faci plata acestuia.

ATENTIE! Aici nu poti schimba tipul de cont. Nu poti selecta un abonament de facturare daca ai unul de gestiune si invers.

Ai găsit răspunsul căutat?