In primul rand, trebuie stabilite conditiile in care se aplica preturile speciale, iar pentru asta este nevoie sa definesti:

  • Denumirea listei: poate fi orice nume decizi tu;
  • Clientul/clientii pentru care se vor propune aceste preturi. O listă poate fi definită pentru:unul, mai multi sau pentru toți clientii;
  • Gestiunea: poti opta pentru una din gestiunile definite sau pentru toate. 

ATENTIE! In acest moment se pot stabili preturi speciale doar pe gestiuni cantitativ-valorice;

IMPORTANT! Acest parametru lipseste in cazul in care esti pe un cont de Facturare;

  • Valabilitatea: intervalul de timp in care lista va produce efecte;

In functie de numarul de clienti pentru care este definita lista, zona in care se stabilesc conditiile se configureaza diferit si se impun anumite actiuni: 

  • Un client – determina aparitia selectorului in care alegi respectivul client;

  • Lista de clienti – duce la aparitia butonului Defineste lista clienti;

Acesta deschide o fereastra in care poti crea respectiva lista prin selectare si Adaugare;

  • Toți clientii – duce la disparitia campului in care apare denumirea clientului;

Introducerea produselor pe lista se face de la butonul Adauga dupa trecerea denumirii sau a codului produs in campul dedicat. Acestea au asociate:

  • date privind moneda, UM, cota TVA, care sunt preluate din Nomenclator. Toate pot fi modificate;
  • informatii legate de costul de achizitie si de preturile cu si fara TVA care se regasesc in Nomenclator. Acestea din urma pot lipsi in cazul in care nu sunt stabilite;
  • Campul destinat pretului special ce trebuie completat manual si unde poti opta pentru trecerea valorii cu sau fara TVA;

Daca apesi Adauga mai multe produse, o sa poti aduce in lista mai multe produse odata. In fereastra care se deschide, apare optiunea de a le Adauga pe toate sau de a Adauga doar produsele dintr-o anumita grupa (aceasta optiune este posibila doar in cazul in care ai definite gruparile de produse).

Ai găsit răspunsul căutat?