Aplicatia Android SmartBill poate fi descarcata din Play Store.

Contine informatii detaliate despre documentele emise – facturi, incasari, proforme, avize (impreuna cu statusul lor), cheltuielile firmei si registrul de casa.

De asemenea sunt disponibile si nomenclatoarele de clienti, furnizori si produse.

Poti efectua configurari ale contului tau, din meniul dedicat.
Aplicatia Android SmartBill permite conectarea prin tehnologie bluetooth la anumite modele de case de marcat mobile si imprimante mobile, astfel poti da clientilor bonuri fiscale si facturi tiparite chiar daca nu esti la sediul firmei.

Meniu principal:

Dashboard / Sumar firma:

Raport facturi:


Raport incasari:


Spre deosebire de accesul de pe calculator (respectiv, din browser) aplicatia Android are facilitati in plus in meniurile Clienti si Furnizori:

  • Apasand pe locatie poti vedea direct harta cu zona in care se afla sediul clientului tau, prin aplicatia Google Maps/ Waze;
  • Apasand pe telefon poti sa iti suni direct clientul;
  • Apasand pe SMS ii poti trimite un SMS direct din aplicatie;
  • Apasand pe email poti sa ii trimiti direct un email clientului

In plus, daca folosesti coduri de produse, poti folosi camera telefonului pentru a scana codurile de bare – foloseste iconita dedicata, fie in meniul de adaugare a unui produs pe document, fie din nomenclatorul de produse.

Aceasta optiune este disponibila in functie de caracteristicile tehnice ale telefonului tau mobil:

Ai găsit răspunsul căutat?