Sumele rezultate in urma operatiunilor (emitere proforma, factura, incasare) se vor asocia agentului care a initiat procesul. Atat in forma centralizata a raportului cat si in forma detaliata, documentele sunt asociate utilizatorului care a initiat vanzarea.

Exemplu:

Daca utilizatorul <A> a emis o proforma si utilizatorul <B> factureaza proforma, suma facturata se afiseaza in raportul de vanzari al utilizatorului <A> (cel care a emis proforma).

Daca factura emisa pe baza proformei este incasata (indiferent de utilizatorul care a operat incasarea), incasarea se afiseaza tot in raportul de vanzari al utilizatorului(cel care a emis proforma).

Exceptia de la regula de mai sus apare in cazurile de facturare si incasare multipla. Spre exemplu: daca userul A emite proforma 1 si proforma 2 si userul B factureaza ambele proforme, factura se va asocia user-ului A;daca userul A emite proforma 1, userul B emite proforma 2 si userul C le factureaza pe ambele, atunci factura se va asocia user-ului C. Practic, alocarile se fac sub forma unui sir de documente, in care documentele sunt atribuite celui care a initiat procesul.

Ai găsit răspunsul căutat?