Direct din Borderouri de incasare poti adauga manual operatiune de tip Incasari clienti, apasand butonul din dreapta, sus: 

Cand introduci o operatiune in mod manual, la selectarea clientului, lista din partea dreapta se populeaza cu documentele neincasate in relatie cu respectivul client. Poti opta pentru afisarea facturilor, proformelor sau a ambelor tipuri de documente:

Repartizarea sumelor pe documente se realizeaza dupa aceleasi principii ca la inregistrarea de incasari (meniul Incasari si plati/ Incasare (Chitanta, OP si altele) ), unde, la selectarea clientului, apar in lista facturile neincasate.

Tranzactiile adaugate poti fi oricand editate sau sterse din coloana Actiuni.

Daca ai de adaugat mai multe inregistrari, poti folosi optiunea Salveaza si adauga alta disponibila pe butonul de Salveaza operatiune:

  • La incasarea de proforme se genereaza automat factura pe baza proformei respective, iar factura este cea care se va incasa!
  • Daca in contul tau SmartBill exista facturi neincasate/neplatite foarte vechi si care nu mai sunt de interes, ai posibilitatea de a le ignora:

Ai găsit răspunsul căutat?