Verifica daca in registrul de casa ai o inregistrare dubla: o data operatiunea adaugata automat in registru, in urma emiterii chitantei, si inca o operatiune adaugata manual, din greseala sau de catre un alt utilizator al contului SmartBill.

Acceseaza Incasari si Plati/ Operatiuni casa si aplica aici cateva filtre pentru a identifica si compara usor cele doua inregistrari.

De exemplu, poti folosi filtrul pentru suma, daca stii ca de obicei, incasarile sunt pe sume diferite:

Odata identificate cele doua inregistrari, un indiciu ca o inregistrare este adaugata manual, iar alta automat in urma emiterii chitantei, sunt optiunile din partea dreapta:

Operatiunea de pe primul rand de sus are atat optiunea de editare disponibila, cat si cea de stergere.

Operatiunea de pe randul de jos are disponibila doar optiunea de editare. O chitanta poate fi stearsa doar din Documente emise/ Incasari, daca este ultima chitanta emisa pe seria implicita.

Ai găsit răspunsul căutat?