Pentru tranzactiile efectuate pe casa de marcat poti genera si un document justificativ, daca doresti, bifand aceasta optiune. Optiunea functioneaza diferit, in functie de tipul tranzactiei, astfel:

  •  Adaugare sume: Pentru aceasta tranzactie, aplicatia va propune Dispozitia de plata drept document justificativ. Atunci cand se adauga sume de bani in casa de marcat, acestea sunt retrase din casierie. Din Registrul de casa poti edita acest document.
  •  Retragere sume: Pentru aceasta tranzactie, aplicatia propune Dispozitia de incasare drept document justificativ. Atunci cand se retrag sume de bani din casa de marcat, acestea sunt depuse in casierie si se vad in registrul de casa, unde poti edita documentul.
  •  Raport Z: Pentru aceasta tranzactie aplicatia propune obligatoriu generarea unui document justificativ. Se genereaza un document de tip “Raport Z” care va aparea in registrul de casa. Raportul Z este documentul justificativ de inregistrare in contabilitate a vanzarilor efectuate prin casa de marcat.
Ai găsit răspunsul căutat?