Daca introduci pe document un produs nou, scrie denumirea produsului in acest camp. Ia in considerare faptul ca aceasta denumire de produs se memoreaza in program si se afiseaza ulterior pe toate documentele de intrare / iesire pe care vei adauga produsul.

In functie de setarile pe care le-ai efectuat in Configurare / Preferinte personale – ai si optiunea Bifeaza daca doresti sa se salveze raspunsul si sa nu se mai afiseze acest dialog:

Daca adaugi pe document un produs deja memorat in Nomenclatoare / Produse, tasteaza primele caractere din denumirea produsului, iar programul afiseaza o lista cu produsele din nomenclator, a caror denumire se potriveste cu caracterele tastate.

Iti recomandam ca la emiterea de documente sa alegi produsul din lista derulanta din campul Denumire produs/ serviciu (daca este un produs existent in Smart Bill).

Cand scrii manual denumirea unui produs, orice mica modificare in denumirea unui produs existent (o litera scrisa in plus sau in minus, un spatiu in plus/ minus, litere mari/mici) duce la inregistrarea in program a unui produs nou, distinct. Astfel te poti gasi in situatia in care ai un singur produs cu doua stocuri diferite: un stoc pentru prima denumire si un alt stoc pentru a doua denumire.

Ai găsit răspunsul căutat?