Dupa ce ai ales “Email” prin oricare din optiunile prezentate mai sus, se afiseaza pagina de trimitere a emailului, ca mai jos:

De la – informatiile se preiau automat din meniul Contul meu/ Informatii cont – campurile Nume si Prenume; poti modifica si poti completa alta valoare, care doresti sa fie vizibila catre destinatar;

Catre – adresa de email a clientului; se precompleteaza automat daca adresa de email este completata in datele clientului, pe factura (implicit, in Nomenclatoare/ Clienti ). Poti completa mai multe adrese de email catre care sa trimiti factura, daca doresti, despartite prin “,” sau “;”;

CC – aici poti completa o alta adresa de email catre care doresti sa transmiti mesajul, de exemplu, adresa ta de email sau a altei persoane din firma; destinatarul initial (ce primeste pe adresa de email completata in campul Catre) va putea vizualiza adresa de email completata in campul CC – va sti astfel ca factura a fost primita si pe adresa de email completata in CC;

BCC – si aici poti completa o adresa de email la care doresti sa trimiti factura. Daca ai completat adrese de email in BCC, acestea nu sunt vizualizate de alti destinatari ai emailului;

Subiect – subiectul este predefinit, asa cum ai setat in meniul Configurare/ Email;

Mesaj – mesajul este standardizat, asa cum ai setat in meniul Configurare/ Email;

Optiunea Atasat: Factura(serie/numar).pdf – este bifata doar daca ai ales sa folosesti serverul propriu de email.

Ai găsit răspunsul căutat?