Poti activa notificarile apasand butonul Activeaza, iar pentru oprirea lor, apasa Dezactiveaza.

Cand activezi o notificare, se afiseaza pagina de editare a notificarii, unde poti:

  • alege la cat timp inainte sau dupa data scadentei sa fie trimisa notificarea; SmartBill iti pune la dispozitie doua tipuri de sabloane, pe care le poti personaliza cum doresti:
  1. Un sablon pentru notificarea inainte de data scadentei (il gasesti la Prima notificare);
  2. Un sablon pentru notificare pentru scadenta depasita (il gasesti la A doua notificare si A treia notificare).

Personalizeaza mesajul trimis clientului:

  • Campul de la – preia informatiile din Contul meu / Informatii cont (Nume si Prenume);
  • Campul trimite la – numarul de zile, dupa cum configurezi notificarea;
  • Termeni variabili pentru personalizarea mesajului – personalizeaza textul notificarii;
  • Adrese de email aditionale in campurile Catre, CC si BCC.

Foloseste termenii variabili de pe partea dreapta pentru a personaliza textul emailului de notificare catre clientii tai. Acestia pot fi folositi si pentru Subiectul emailului.

Selecteaza variabilele dorite, iar SmartBill va completa informatia corespunzatoare in emailul catre clientii tai!

Scapi astfel de completarea manuala a informatiilor si iti usurezi munca!

  • Notificarile se transmit de la adresa de email a utilizatorului care a creat contul (superuser).
  • Poti defini o adresa de email a companiei tale sa fie inclusa in campul CC sau BCC al notificarilor si astfel vei vedea toate notificarile transmise catre clientii tai.
  • Acceseaza Mesajele mele si aici gasesti istoricul actiunilor pe cont, inclusiv notificarile trimise clientilor tai (daca s-au trimis cu succes sau nu).
  • Notificarile se aplica tuturor facturilor pe care ai completat data scadenta!
Ai găsit răspunsul căutat?