Preferintele generale se stabilesc la nivelul companiei si se aplica pentru toti utilizatorii inregistrati in compania ta. Acestea pot fi modificate doar de catre utilizatorii cu drepturi administrative. Mai multe detalii despre alocarea drepturilor de utilizator, aici.

In aceasta sectiune stabilesti ce date sa fie afisate pe documentele tale, in functie de preferinte. Modificarile aduse in sectiunea Date afisate pe documente au efect pe urmatoarele documente emise, nu au efect retroactiv.

Tot in aceasta sectiune poti defini optiuni referitoare la modul de lucru:

  •  Am preturi cu moneda de referinta in valuta – daca ai preturi in valuta pentru produse, insa facturezi in Lei;
  •  Foloseste cod produs – daca vrei sa folosesti un cititor de coduri de bare, activeaza si optiunea dedicata, din Preferinte personale;
  •  Afiseaza cod produs pe documente – daca folosesti coduri de produse, bifeaza aceasta optiune pentru ca acestea sa apara si pe documentele emise;
  • Preia sumele in registrul de casa pe baza Raport Z - cand optiunea este selectata, bonurile emise nu se mai vad in registrul de casa. Inregistrarea vanzarilor in registru de casa se face pe baza Raportului Z;

Ai găsit răspunsul căutat?