S - butonul de retea
Butonul apare in toate conturile SmartBill pentru toti utilizatorii. Aici sunt contorizate toate actiunile care au loc prin retea operate in afara contului tau.
Fara notificari: nu exista niciun marcaj;
Cu notificari noi: o bulina rosie ce contine o cifra;
Intermediar: o bulina gri ce contine o cifra.
Fara notificari. Statusul apare cand:
- nu exista nicio operatiune prin retea
- cand toate documentele primite prin retea au fost vizualizate si nu exista documente returnate de catre clienti
Cu notificari noi. Status afisat cand:
- se primeste un document nou
- apar avertismente noi
- un client iti returneaza un document
In acest caz, culoarea rosie indica aparitia unor notificari noi, iar cifra, numarul de notificari acumulate, noi si vechi.
Intermediar. Status afisat cand utilizatorul deschide meniul butonului. Bulina gri indica faptul ca sunt documente care necesita diferite actiuni ale utilizatorului, dar ca acesta a luat la cunostinta de ele. Cand apare o notificare noua butonul va trece in status Cu notificari noi. Notificarile noi se adauga celor care existau inainte.
ATENTIE!
Nu se contabilizeaza modificarile de statusuri care apar in urma unor actiuni efectuate in contul tau, ci doar cele care decurg din operatiuni ale partenerilor. Daca un utilizator al contului modifica un document trimis clientului si apare marcajul de avertisment, ceilalti utilizatori nu sunt notificati in niciun fel.
La click pe butonul de retea, se deschide meniul in care sunt contabilizate toate notificarile primite, in functie de tipul lor.
La acest buton, se numara / se afiseaza:
- cate documente nesalvate au fost primite si nu au fost vizualizate:
- documente cu status Nesalvat
- documente cu status In asteptare
- documente cu status Returnat (daca a fost returnat fara sa fie vizualizat)
- sunt defalcate cele care au atentionari sau actualizari (ca subsectiuni) din totalul celor nesalvate
- cate documente salvate au fost actualizate:
- documente cu status Salvate care au primit atentionari
- cate documente sunt returnate de catre clienti:
- se detaliaza pe tipul documentului (facturi, avize, proforme)
Fiecare linie din meniul butonului este un link catre raportul in care se gasesc respectivele documente.
Rapoartele se deschid cu filtre active, in asa fel incat se afiseaza strict documentele cu notificari. Astfel:
- in cazul documentelor nesalvate - se deschide raportul Cheltuieli (SmartBill Facturare)
- in cazul documentelor salvate cu avertizari - se deschide raportul Cheltuieli (SmartBill Facturare)
- in cazul documentelor returnate - in functie de tipul documentului se pot deschide rapoartele: Facturi emise, Avize emise, Proforme emise
EXEMPLU
Exista notificari pentru 4 documente nesalvate, dintre care 1 actualizat si unul cu avertizare.
Daca apesi linia principala cu documentele nesalvate sau oricare din cele doua subordonate ei, se deschide raportul Cheltuieli. In functie de linia pe care faci click, apar urmatoarele situatii:
- daca apesi pe linia cate indica cele 4 document nesalvate, se aplica urmatoarele filtre:
- doar cele primite prin retea (indiferent de momentul primirii);
- doar cele care nu au fost vizualizate (cele vizualizate nu mai apar la notificari)
- care au statusul: In asteptare, Nesalvat, Returnat (toate aceste 3 statusuri sunt proprii documentelor nesalvate)
- daca apesi pe linia care indica documentul nesalvat actualizat, se aplica toate filtrele de mai sus plus:
- doar cele care au marcajul Actualizat.
Fiecare utilizator al unui cont poate vedea notificarile in mod diferit, in functie de activitatea pe care a avut-o si documentele pe care le-a vizualizat.