Trimiterea documentelor prin retea
Dupa realizarea conexiunii intre furnizor si client, in fereastra de trimitere a documentului raman disponibile cele doua optiuni de transmitere a documentului: prin Reteaua SmartBill si prin email. Pot fi folosite separat sau simultan pentru orice document.
La trimitere prin Reteaua SmartBill:
- La Client
- documentul ajunge in contul clientului in raportul Cheltuieli cu status Nesalvat
- pe mobil primeste un mesaj de notificare
- in aplicatie apare notificarea prin intermediul butonului de retea S. Cifra prezenta in notificarea de pe buton indica numarul documentelor primite. Mai multe informatii aici.
- La Furnizor
- documentul este marcat cu marcajul Trimis („Plic”)
Daca, dupa emiterea si salvarea unui document, furnizorul il tipareste, exporta sau il trimite doar pe mail, se afiseaza un mesaj prin care i se aminteste posibilitatea trimiterii prin retea.
Trimite clientului deschide fereastra de trimitere a documentului, unde se poate selecta reteaua ca optiune.
Banda galbena se afiseaza in pagina de vizualizare de fiecare data cand documentul este deschis, atata timp cat nu este trimis prin retea.
Daca cei doi parteneri nu sunt conectati, furnizorul poate opta pentru oprirea notificarilor pentru documentele emise clientului respectiv. Mesajul de avertisment are optiunea de inchidere (X), iar aceasta permite apoi si oprirea notificarilor viitoare.
Notificarile pot fi oprite si prin alegerea Nu trimite din fereastra care apare la parasirea paginii de vizualizare a unui document netrimis, doar atunci cand furnizorul nu este conectat cu clientul.
BINE DE STIUT!
Avizele la care sunt ascunse preturile sau valorile de TVA nu se pot trimite prin Retea.